مرجع خبری پرسپولیس :  مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر شرایط همین گونه پیش برود کم کم باید در مسابقات سالنی شرکت کنیم!

 

محسن عاشوری در مورد آخرین شرایط پرسپولیس پیش از دیدار با سایپا عنوان کرد: دو بازیکن خود(نصرتی و شیث) را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. با این وضعیت، شرایط تیمی ما گل بود، به سبزه آراسته شد!

اگر همین گونه پیش برود کم کم باید در مسابقات سالنی شرکت کنیم!

وی افزود: با بازیکنان جوان و امید خود به زحمت 18 نفر شدیم و برای بازی با سایپا به اردو آمدیم. زمان هم کم بود و ما بیشتر سعی کردیم ریکاوری و بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی آماده بازی کنیم.

عاشوری تاکید کرد: نمی‌توانستیم به دلیل نزدیکی بازی‌ها به بدن بازیکنان فشار بیاوریم به همین دلیل بیشتر بازیکنان ما از تجربه ملی خود و بازی‌های گذشته باید استفاده کنند و دست به دست هم و با کمک بزرگترهای تیم به موفقیت برسیم. باید با نتیجه خوب از بازی فردا بیرون بیاییم و آنوقت نگاهی جدی به جام حذفی داشته باشیم.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: سایپا تیم جوان و دونده‌ای است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این تیم سال آینده یکی از تیم‌های خوب ایران می‌شود چون جوان‌های جویای نامی دارد اما ما بازی این تیم مقابل راه‌آهن را به خوبی آنالیز و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کردیم.

وی در پایان درباره جلسه با علی پروین گفت: این جلسه بیشتر حالت حمایتی از کادر فنی و بازیکنان بود و علی آقا مثل همیشه به بازیکنان قوت قلب داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)