پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  کی روش همیشه نشان داده که مربی باهوشی بوده و انتخاب بازیکنانش هیچ ربطی به تیم آن بازیکن ندارد.

امید عالیشاه بعد از درخشش در ترکیب پرسپولیس در 5 هفته ابتدایی لیگ به تیم ملی دعوت شد. وی ، در خصوص شرایط اردوی تیم ملی و پرسپولیس صحبتهایی را انجام داد که متن کامل آنرا در زیر می خوانید:

 

*از اردوی تیم ملی چه  خبر؟

اردوی بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم و امیدوارم همین روند در اردو ادامه پیدا کند. ما باید خودمان را آماده کنیم تا در یک دیدار به ظاهر سبک که به نظر من سنگین است، به دیدار گوام برویم و امیدوارم با پیروزی در این دیدار راه صعودی تیم ملی را ادامه دهیم.

*آیا از گوام شناخت داری؟

من تازه به اردو اضافه شدم و شناخت زیادی از گوام ندارم اما مطمئن هستم که کادر فنی با تجربه ای با سرمربیگری کارلوس کی روش کاملا بر نقاط ضعف و قوت گوام واقف است و تمام این اطلاعات را در اختیار ما قرار خواهد داد.

*فکر می کنی بتوانی مانند پرسپولیس برای تیم ملی هم مثمرثمر باشی؟

من در هر تیمی که بازی کردم تمام تلاش خود را انجام دادم تا بازی خوبی انجام بدهم و هر موقع که در زمین حضور داشتم با تمام وجودم برای تیمم بازی کردم. این تیم که دیگر تیم کشورم است و از جان و دل برای این تیم مایه خواهم گذاشت و اگر به میدان بروم تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارم.

*با پرسپولیس هم بالاخره اولین سه امتیاز را به دست آوردی.

ما تمام تلاش مان را انجام می دهیم و پله به پله جلو می رویم و با برد خوبی که مقابل فولاد به دست آوردیم مطمئن هستم این روند را ادامه می دهیم و آغاز بردهایمان خواهد بود.

*آیا استرس از روی بازیکنان پرسپولیس برداشته شده؟

بله. این استرس کاملا از روی دوش بچه ها برداشته است. ما تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنان با استعدادی در تیم ما حضور دارند. درست است  که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم اما از لحاظ بار فنی بسیار خوب عمل کردیم. مطمئن باشید که تمام کارشناسان هم بر این عقیده اند که پرسپولیس از لحاظ فنی تیم بسیار خوبی است و فقط با بدشانسی و مسائل دیگر نتوانسته نتیجه لازم را کسب کند.

*یک انتقادی که به تیم ملی وارد می شود این است که با توجه به جایگاه پرسپولیس این تیم بیشترین نماینده را در تیم ملی دارد.

باید بگویم هرکسی که به اردوی تیم ملی دعوت می شود براساس توانایی فردی اوست و کی روش همیشه نشان داده که مربی باهوشی بوده و انتخاب بازیکنانش هیچ ربطی به تیم آن بازیکن ندارد. در گذشته تمام بازیکنان تیم ملی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس دعوت می شدند اما حالا بازیکنان ملی پوش در تمام تیم ها پخش شده اند. ما بازیکنی داشتیم که تیمش بسیار ضعیف بوده اما خود او هم در تیم باشگاهی اش و هم در تیم ملی ستاره بوده است. مهم این است که حضور بازیکنان بتواند به تیم کمک کند. البته باید بگویم که پرسپولیس هم به زودی در جمع مدعیان قرار خواهد گرفت.

*قبول داری اگر موقعیت هایت تا اینجای لیگ تبدیل به گل می شد حالا آقای گل بودی؟

بله. متاسفانه در بازی با ذوب آهن موقعیت هایم با بدشانسی به گل تبدیل نشد. در بازی مقابل فولاد هم در روی گلی که زدم فکر می کردم توپ درون دروازه رفته و خودم را آماده خوشحالی کردم که توپ به تیرک خورد که البته خوشبختانه مهدی طارمی آن را به گل تبدیل کرد. به صورت کلی باید بگویم که برای من آقای گلی مهم نیست بلکه موفقیت تیم مهم است. 

*یک سری از کارشناسان معتقدند که مهدی طارمی و امید عالیشاه به عنوان زوج خط حمله پرسپولیس به هم پاس نمی دهند؟

اگر می دیدید در بازی مقابل استقلال خوزستان من 2 پاس گل در اختیار طارمی قرار دادم و طارمی هم در بازی با ذوب آهن من را چند بار در موقعیت گلزنی قرار داد. اگر می خواستیم به هم پاس ندهیم چطور می شود تیم تا اینجای لیگ 8 گل بزند؟ به نظرم اینها فقط حرف و حدیث های کسانی است که نمی توانند موفقیت پرسپولیس را ببینند. اینها فقط به دنبال به حاشیه کشاندن تیم هستند اما امسال رفاقت در تیم موج می زند و من تنها می توانم به این گونه حاشیه پردازی ها بخندم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)