پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است در لیست مسافران جام جهانی ۲۰۱۴ باشد.

امید عالیشاه  در مورد وضعیت خودش و  پرسپولیس در اردوی ساری گفت: شرایط بد نیست و خودم هم آماده هستم و با تمام شدن شدن دوران مصدومیتم وضعیت خوبی دارم.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان در تمرینات از مصدومیت نمی‌ترسم چون اگر بترسم وضعیت بدتر می‌شود. شاید خیلی‌ها بگویند که من بدشانس بودم اما خودم معتقدم شاید قرار بوده اتفاقات بدتری رخ دهد. من به همین شرایط قانع هستم. با این حال با توجه به اتفاقات رخ داده در کل از عملکرد امسالم راضی نیستم.

هافبک پرسپولیس در خصوص استقبال هواداران مازندرانی از بازیکنان مازندرانی این تیم در اردوی ساری اظهار داشت: مردم و تماشاگران همیشه به ما لطف داشتند و اینجا هم چون ما همشهری آنها هستیم بیشتر لطف می‌کنند و سنگ تمام می‌گذارند. اکثر مازندرانی‌ها پرسپولیسی‌ هستند.

عالیشاه تصریح کرد: به صلاحدید دایی چند روزی روی چمن مصنوعی تمرین کردیم تا با بازی در این شرایط آشنا شویم. واقعیت این است که بازی با داماش برای ما مثل فینال است. اگر داماش را ببریم 80 درصد قهرمانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در جام جهانی امید دارد، عنوان کرد: نمی‌شود گفت که امید ندارم، قطعاً 3 بازی آخر لیگ در تصمیمات کی‌روش اثرگذار است و بازیکنان موثر می‌توانند به حضور در تیم ملی امیدوار باشند. اسکلت تیم ملی تقریباً مشخص است اما جا برای دعوت یکی دو بازیکن وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)