کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از وعده مسئولان این باشگاه گفت و اینکه قرار است بین پنج تا هفت درصد قرارداد سرخپوشان پرداخت شود.

امید عالیشاه پس از برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: با وجود آنکه عقب افتادیم، اما بازیکنان پرسپولیس به اندازه کافی تجربه داشتند و دلسرد نشدند و با آن انگیزه و اراده خاصی که داشتند، نتیجه بازی را تغییر دادند. مهمتر از همه اینکه شرمنده هواداران نشدیم. اگر خدای نا کرده اتفاق ناگواری می‌افتاد، ما شرمنده هواداران می‌شدیم که در سرما آمدند و تیم را همه جوره حمایت کردند.

وی درباره حضور رضا درویش در تمرین پرسپولیس و در پاسخ به این سؤال که «آیا در آستانه دربی قولی داده شد یا نه؟»، گفت: قرار شده بین پنج تا هفت درصد از قرارداد را پرداخت کنند و سند یک مقداری از مطالبات و همان مبلغی که قرار شده برای فصل جدید پرداخت کنند را برای معوقات فصل گذشته بزنند، اما واقعاً این کافی نیست و باید بیشتر از اینها تلاش شود، چون مبلغی که بچه‌ها از فصل گذشته و حتی دو فصل قبل طلب دارند، با توجه به شرایط تورم، ارزش آن پول یک‌سوم یا یک‌چهارم قبل شده است. وقتی اختلافات را با تیم‌های دیگر می‌بینیم درست نیست. همین مقداری هم که قرارداد بسته شده است، فکر می‌کنم خیلی قشنگ‌تر از اینها می‌توان پرداخت کرد. بازیکنان نیز حق زندگی و البته مشکلات خاص خودشان را دارند و امیدوارم رفع مشکل شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به احتمال تعویق زمان برگزاری دربی عنوان کرد: صحبت‌هایی درباره تعویق شنیده‌ام، اما فعلاً نظر نمی‌دهم تا ببینیم فردا چه می‌شود.

عالیشاه در مورد عملکرد پرسپولیس زیر نظر اوسمار و همچنین عملکرد بازیکنان جدید این تیم گفت: خریدهای جدید باید کمک کنند، مثل همه بچه‌ها. فکر می‌کنم خریدهای مناسبی انجام شده است، اما اینگونه نیست که فقط یکی دو بازی خوب باشند، بلکه باید کل سال و کل بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشند، چون وظیفه‌شان را انجام می‌دهند. حتی ما هم باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم. امیدوارم آنها همین طور ادامه بدهد و زود ارضا نشوند.

وی درباره پرداخت بدهی به رادوشویچ و اینکه قرار بود آن پول به بازیکنان پرداخت شود، تصریح کرد: نمی‌خواهم به عقب برگردیم. همیشه این مشکلات بوده و هست. شرایط خصوصی‌سازی را هم نمی‌دانم چه روالی دارد و چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما فقط می‌توانم این را بگویم که حیف این همه هوادار و حیف بزرگی پرسپولیس است. خیلی بهتر از اینها می‌توان درآمدزایی و بهتر از اینها هزینه کرد. زشت است برای تیمی که این همه هوادار دارد و ریشه‌دار است و در آسیا نیز شناخته شده است، اما گاهی مثلاً لَنگ هتل تیم شود. اینها ناخوشایند است و به مذاق کسی خوش نمی‌آید.

وینگر تیم پرسپولیس راجع به مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: این اتفاق هم برای ما و هم برای استقلال رخ داده بود. این اتفاق قشنگ نیست و امیدوارم راه حلی که می‌اندیشند، به‌گونه‌ای باشد که هوادار و تیم آسیب نبیند. بودن در آسیا فوتبال را لذت‌بخش و هیجان هواداران را بیشتر می‌کند و امیدوارم شاهد اینگونه مسائل نباشیم.

عالیشاه در پایان در مورد اینکه او مرد اول دربی‌های اخیر بوده است، تأکید کرد: اینها القابی است که شما می‌دهید و من دنبال این حرف‌ها نیستم. وظیفه‌ام است؛ چه دربی باشد، چه جام حذفی یا لیگ. البته گلزنی در دربی خوشایند است، اما این القابی که می‌دهند، زیاد خوشایند خودم نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)