پرسپولیس نیوز: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کریم باقری دید بازیکن پیکان من را به عمد زد و به همین خاطر نسبت به حرکت او واکنش نشان داد.
 
امید عالیشاه درمورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت:‌ پیکان تیمی جنگنده بود و هرچند از دقایق بازی می‌گذشت، کارمان سخت‌تر می‌شد. خوشبختانه توانستیم درنهایت برنده شویم.
 
وی درمورد اینکه پرسپولیس اسپانسر ندارد اظهار داشت: این مسائل به تیم ضربه می‌زند و امیدوارم هرچه زودتر مشکلاتمان حل شود. اکنون چند هفته گذشته و هنوز قرارداد فصل قبل را تسویه نکرده‌ایم. برای اولین بار است این مسئله را می‌گویم. تیم‌مان پتانسیل قهرمانی را دارد و امیدوارم مشکلات‌مان رفع شود.
 
عالیشاه در پاسخ به این سؤال که در مرحله بعد با ملوان باید بازی کنند، گفت: امیدوارم بازی خوبی شود. ملوان تیم دونده و جوانی است و در آن مسابقه هر کسی بهتر باشد، برنده می‌شود.
 
وی درمورد درگیری با بازیکن پیکان اظهار داشت: من با بازیکن پیکان درگیر نشدم. بازیکن پیکان می‌خواست کارش را جبران کند و من را زد. این اتفاقات می‌افتد.
 
مهاجم پرسپولیس درمورد اینکه کریم باقری نسبت به این مسئله واکنش نشان داد، تصریح کرد: کریم باقری دید بازیکن حریف من را از پشت من را زد، درحالی که توپ رفته بود و نیازی نبود بازیکن اقدامی کند، او من را زد و باقر ی هم واکنش نشان داد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)