پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت مبلغ عیدی گرفتن یا عیدی دادن مهم نیست بلکه باید به عیدی از نظر معنوی نگاه کرد.

امید عالیشاه در مورد سال نو و خاطراتی که از عید نوروزی در ذهن دارد صحبت هایی را مطرح کرد که در زیر می خوانید:

 

با شنیدن نام عید نوروز یاد چه چیزی می افتی؟
 
به هر حال همه با شنیدن عید یادت سرسبزی و طراوت و تازگی می افتند چراکه در این ایام همه چیز تازه خواهد شد و من هم از عید نوروز خاطرات خوبی دارم.
 
بهترین خاطره ای که در ذهن تو مانده چیست؟
 
در کودکی همیشه مشتاق عید نوروز می ماندم تا هم لباس های نو بخرم و هم عیدی بگیرم و عیدی گرفتن بهترین خاطره من از عید نوروز است.
 
هنوز هم عیدی می گیری؟
 
بله، بزرگترهای فامیل و خانواده هنوز هم به من عیدی می دهند البته رقم و مبلغ آن مهم نیست، مهم برکتی است که این پول تا پایان سال به ما می دهد و خودم هم در زمانی که می خواهم به دیگران عیدی بدهم همین تفکر را در ذهن دارم و معتقدم که رقم عیدی مهم نیست، بلکه باید از نظر معنوی به این پول نگاه کرد.
 
شبیه کدام سین از هفت سین هستی؟
 
فکر می کنم شبیه سبزه سفره هفت سین هستم چون رنگ پوست خودم هم سبزه است!
 
الان که فوتبالیست مطرحی هستی برنامه ات در تعطیلات عید نوروز چگونه بود؟
 
در چند روزی که تمرینات تعطیل بود، در کنار خانواده بودم و به دیدار بزرگترهای فامیل رفتیم و اعتقاد دارم که این یک رسم پسندیده است که امیدوارم همیشه پا برجا بماند هرچند که این روزها این رسم کمرنگ تر شده است.
 
در زمان سال تحویل چه دعایی کردی؟
 
از خدا سلامتی برای خودم، خانواده ام و همه مردم ایران داشتم و امیدوارم که سال 94 همان سالی باشد که مردم منتظرش هستند و کسی در این سال دچار مشکل نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)