پرسپولیس نیوز :  امید عالیشاه به عنوان بازیکنی که فصل پرفروغی را در لیگ پانزدهم پشت سر گذاشت، قراردادش را علیرغم پیشنهاداتی که داشت با این تیم تمدید کرد و امیدوار است بتواند انتظارات را برآورده کند.

هافبک چپ پرسپولیس که در پایان لیگ پانزدهم عنوان برترین پاسور لیگ را به خود اختصاص داد، علیرغم پیشنهاداتی که از تیم های داخلی و خارجی داشت، قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و ابراز امیدواری می کند انتظارات هواداران و خصوصا برانکو ایوانکوویچ را برآورده کند.

او در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تمدید قراردادش گفت: من بارها گفتم دوست دارم قراردادم را با پرسپولیس تمدید کنم و می خواهم بمانم. بعد از اینکه بحث هایی پیش آمد در نهایت افتخار می کنم یک سال دیگر می توانم پیراهن تیم را برتن کردم.

عالیشاه ادامه داد: جا دارد خوشامد بگویم به بازیکنانی که تازه به تیم آمدند. همه باید بدانند و مسلما با این دید پرسپولیس را انتخاب کرده اند که کار سختی پیش رو داریم. چه کسانی که تازه آمدند و چه کسانی که بودند می دانند و با تمرینات و برنامه ریزی مناسبی که برانکو در نظر دارد مسلما می توانیم فصل خوبی را رقم بزنیم.

عالیشاه در مورد اینکه گفته می شد از لیگ ترکیه و نیز استقلال و تراکتورسازی پیشنهاد جدی داشت گفت: صحبت کردن در مورد پیشنهاد یعنی منت گذاشتن. اما باید بگویم پرسپولیس سر من منت گذاشت که قراردادم را تمدید کرد و این افتخار را نصیبم کرد که یک فصل دیگر در خدمت پرسپولیس باشم.

وی در مورد پیشنهاد استقلال نیز گفت: فوتبال حرفه ای همین است و این اتفاقات می افتد و مهم تصمیم گیری فرد است و من خوشحالم که بهترین تصمیم را گرفتم و با تمام احترامی که برای حریف قائلم باید بگویم به آن فکر نکردم و مهم تصمیم من بود که انتخاب همیشگی ام پرسپولیس است.

عالیشاه در مورد شرایط این تیم برای فصل آینده نیز گفت: همانطور که گفتم با نتایجی که در فصل گذشته کسب کردیم در فصل جدید کسی انتظاری جز قهرمانی از ما ندارد و با این دید وارد مسابقات خواهیم شد. تمام تلاش مان را می کنیم نتیجه بگیریم. توقعی جز قهرمانی ندارند و باید این انتظار را برآورده کنیم. مسلما بار دیگر با فوتبال رو به جلو و خوب خودمان هواداران را راضی خواهیم کرد و نتیجه لازم را هم کسب می کنیم.

او در مورد نقل و انتقالات این تیم نیز گفت: تیم به خوبی و با برنامه ریزی مناسب تقویت شده و آنهایی که آمدند می دانند کار سختی پیش رو داریم و با توجه به نقاط ضعف و قدرت یارگیری کرده ایم و مسلما بهتر نیز خواهیم شد.

عالیشاه در پایان اعلام کرد با پایان امتحانات دانشگاهی اش در روز بیست و نهم در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)