پرسپولیس نیوز : هافبک جدید تیم پرسپولیس گفت: من به دنبال موفقیت در پرسپولیس هستم و انشاءالله در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم.

امید عالیشاه درباره حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: برای من اینکه شاگرد دایی بمانم بسیار خوب بود و خوشحالم که به پرسپولیس آمدم.  امیدوارم در این تیم هم بتوانم توانایی هایم را نشان دهم.

وی درباره تفاوت های بازی در راه آهن و پرسپولیس خاطرنشان کرد: مطمئن باشید در پرسپولیس بیشتر از راه آهن بازی می کنم. اینکه می گویند از رقابت با بزرگان پرسپولیس ترس دارم یا قبول ندارم. چنین چیزی خنده دار است چون فوتبال لذت دارد، نه ترس.

هافبک پرسپولیس همچنین گفت: من در هافبک چپ و راست بازی می کنم و برایم فرقی نمی کند در کجای زمین از من بازی گرفته شود. من به دنبال موفقیت در پرسپولیس هستم و انشاءالله در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم.

عالیشاه در پایان درباره اظهارات معاون باشگاه راه آهن مبنی بر اینکه او را نمی خواستند، افزود: در این خصوص فعلا حرفی ندارم اما اگر مرا نمی خواستند همان آقای معاون چند بار تماس نمی گرفت که برای تمدید قرارداد به باشگاه بروم. الان وقت این حرف ها نیست و تمام فکر و ذکرم موفقیت پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)