پرسپولیس نیوز : هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس تساوی فولاد و استقلال در هفته بیست‌‎ونهم لیگ برتر را به سود سرخپوشان تهرانی دانست.

امید عالیشاه با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های‌مان در راه کسب عنوان قهرمانی پیروز شدیم و میزبان خود را شکست دادیم.

هافبک تهاجمی پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس با شکست داماش شانس قهرمانی و کسب سهمیه‌اش بیشتر شد. با این پیروزی اوضاع و شرایط بهتری نسبت به استقلال، نفت و سپاهان برای قهرمانی پیدا کرده‌ایم و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده فولاد هستیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد:‌ در دقیقه 20 روی پاس عباس‌زاده دروازه داماش را باز کردم که به نظرم کاملاً درست بود اما کمک داور به اشتباه این گل را آفساید اعلام کرد و اعتراض من و آقای دایی نیز راه به جایی نبرد.

عالیشاه در خصوص دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ برتر به ویژه مسابقه فولاد خوزستان – استقلال گفت:‌ به نظر من تساوی فولاد و استقلال برای ما ایده‌آل خواهد بود، چرا که با پیروزی مقابل راه‌آهن 2 امتیاز از فاصله ما با فولاد کمتر می‌شود و از طرف دیگر استقلال از کورس قهرمانی خارج خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)