پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ملی زیر ۲۲ سال نیاز به حمایت دارد.

امید عالیشاه  در مورد شرایط تیم ملی زیر 22 سال و بازی‌های دوستانه در عمان گفت: پس از اردو 4 روزه که در تهران با تیم ملی داشتیم باید بگویم که تیم خوب و منسجمی را از جوانان لیگ برتر جمع کرده ایم.

وی افزود: به نظرم این جوانان فقط نیاز به حمایت دارند، ما در عمان دو بازی خوب و سخت را مقابل تیم جسور عمان انجام دادیم و باز هم نشان دادیم که تیم بسیار خوبی هستیم و فقط نیاز به نگاه‌ها و حمایت همه جانبه داریم.

عالیشاه ادامه داد: علیرضا منصوریان مربی بسیار خوب و با دانشی است و من هم این فرصت را پیدا کردم که زیر نظر ایشان کار کنم. باید به این تیم طبق خواسته‌های سرمربی رسیدگی شود. اگر می‌خواهیم پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان داشته باشیم بهترین کار این است که این تیم که متشکل از جوانان جویای نام لیگ برتر است را حمایت کنند. با این تیم مسئولان می‌توانند به خواسته‌های خودشان در آینده برسند.

عالیشاه در مورد احتمال حضورش در تیم بزرگسالان نیز گفت: راستش را بخواهید فکر می‌کردم که الان در تیم بزرگسالان باشم اما این اتفاق نیفتاد، هنوز جوانم و جویای نام. اندازه یک بند انگشت هم انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم و مطمئن باشید با بازی‌های خوب برای پرسپولیس می‌توانم جایگاهم را در تیم ملی بگیرم البته من همیشه به نظر کادر فنی تیم ملی احترام می‌گذارم و مطمئن باشید با سعی و تلاش به خواسته خودم می رسم.

عالیشاه در مورد بازی پرسپولیس و داماش نیز گفت: امیدوارم بازی با داماش مثل بعضی بازی‌هایی که گره می‌خورد نباشد. همیشه ثابت کردیم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم اما مقابل تیم دفاعی به مشکل می‌خوریم، ما 3 امتیاز بازی با داماش و 2 برد دو هفته دیگر را می‌خواهیم تا جایگاهمان را در نیم‌فصل بهتر کنیم.

وی افزود: من آن شبی که به ملوان گل زدم را یادم هست. همان موقع گفتم عالیشاه هنوز پایش را روی پله اول نگذاشته، امیدوارم که باز هم بزرگترها به من کمک کنند تا بتوانم به چیزی که می‌خواهم برسم. خدا را شکر زیر نظر کادر فنی کادر می‌کنم که خودش سالها تجربه در میادین مختلف دارد و مطمئن باشید طوری به حرف آنها گوش خواهم داد که انشاء‌الله آینده متعلق به من باشد. تلاشم این است که در لیگ برتر بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام دهم و اگر خدا بخواهد گل هم می‌زنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)