بازیکن تیم پرسپولیس گفت: قرار است در بازی‌های باقی‌مانده لیگ کنار هواداران تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

امید عالیشاه پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خداراشکر بازی آخر سال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، دست همه هواداران که به ورزشگاه آمدند درد نکند. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم ولی مهم 3 امتیاز بازی بود که کسب کردیم.

وی درباره نتایج خوب هفته‌های گذشته پرسپولیس تصریح کرد: لیگ یک یا دو بازی نیست. 9 بازی دیگر برای ما باقی مانده است. پس از صحبت‌هایی که روز گذشته با هم داشتیم، قرار شد که در 10 بازی پایانی کنار هم و هواداران تمام تلاش‌مان را انجام دهیم و امیدوارم در 9 بازی آینده بهتر باشیم و همین روند را ادامه دهیم.

عالیشاه درباره بازی با آلومینیوم در جام حذفی گفت: این بازی هم مانند مسابقات دیگر است و پرسپولیس هیچ وقت بازی راحت نداشته است. تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند تمام تلاش‌شان را می‌کنند و ما هم محکوم هستیم که تلاش بیشتری کرده و بتوانیم پیشرفت کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این موضوع که ناراحتی‌اش پس از تعویض به دلیل خستگی بود یا دلیل دیگری داشت، عنوان کرد: دنبال حاشیه نباشید، شاید زمانی بازیکنی از بازی نکردن ناراحت باشد ولی مهم این است که شرایط تیم خوب پیش برود. ناراحتی کسی مهم نیست و اینجا (پرسپولیس) جای قهر کردن نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)