پرسپولیس نیوز : هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس بر شایستگی‌های این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر تاکید کرد.

امید عالیشاه در خصوص آخرین وضعیت خود  اظهار داشت: خدا را شکر از چند روز پیش در  تمرینات گروهی تیم شرکت کردم و بدون مشکل تمریناتم را انجام دادم، البته هنوز در بخشی از تمرینات احتیاط می‌کنم تا مبادا دوباره مصدوم شوم.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دعوت از 7 بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی گفت: دعوت از 7 بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی توسط کی‌روش نشان می‌دهد که تیم ما بازیکنان خوبی دارد و واقعاً حیف است که این تیم که از هر نظر شایسته کسب عنوان قهرمانی است، قهرمان نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای خود شانسی جهت حضور در تیم ملی قائل است، گفت: 3 بار در این فصل مصدوم شدم که امیدوارم این آسیب‌دیدگی که آن را سپری کردم آخرین مصدومیتم در فصل جاری باشد. مطمئناً این آسیب‌دیدگی‌ها اجازه نداد که کارم خیلی به چشم بیاید اما سعی می‌‎کنم در 3 بازی پایانی پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشته باشم تا اگر کی‌روش صلاح دید مرا به تیم ملی دعوت کند. حضور در جام جهانی نهایت آرزوی یک بازیکن است و مطمئناً من هم دوست دارم طوری در پرسپولیس کار کنم که علاوه برموفقیت در این تیم کارم برای حضور در تیم ملی نیز دیده شود.

عالیشاه با اشاره به حتمی شدن اردوی پرسپولیس در شمال، گفت: ما در عید با داماش بازی داریم و از آنجا که مانند سایر مدعیان در آسیا بازی نداریم کادر فنی اردوی شمال را برای تیم در نظر گرفته است. ما از هفدهم اسفند در ساری اردوی‌مان را برپا می‌کنیم و در زمین چمن مصنوعی تمرین و مسابقه تدارکاتی انجام خواهیم داد تا برای بازی مقابل داماش که در زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود،‌ آماده شویم.

وی در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم در 3 بازی باقی‌مانده بهترین نتایج را بگیریم. با تیم خوبی که داریم می‌توانیم در 3 بازی تعیین‌کننده آخر فصل بهترین نتایج را گرفته و با توجه به رویارویی سایر مدعیان قهرمانی را کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)