پرسپولیس نیوز : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان تیم را تشریح کرد.

دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم گفت: مهرداد کفشگری که از ناحیه دست دچار مشکل شده و عمل جراحی روی او انجام شده بود به دویدن و تمرینات ویژه پزشکی می پردازد و از نظر بدنی آمادگی خود را حفظ کرده است. طبق تصمیم اتخاذ شده روز چهاردهم اسفندماه از دست کفشگری عکسبرداری خواهد شد و پس از آن درباره زمان شروع تمرینات کار با توپ و گروهی وی تصمیم گیری می شود. این احتمال وجود دارد که کفشگری در پایان ماه جاری تمرینات گروهی خود را آغاز کند.

حقیقت درباره وضعیت قاسم دهنوی گفت: دهنوی به خاطر تکل بازیکن صبا از ناحیه مچ پا آسیب دیده بود و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جدا از سایر نفرات به تمرین پرداخت اما وی مشکل حاد و نگران کننده ای ندارد و به احتمال فراوان در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.

پزشک پرسپولیس درباره آخرین وضعیت امید عالیشاه گفت: امید عالیشاه که از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده بود طبق برنامه در نظر گرفته شده تمرینات فشرده و خوبی انجام داده و در حال طی کردن دوران نقاحت است. عالیشاه پس از فیزیوتراپی و دویدن دور زمین تمرینات سبک کار با توپ را انجام می دهد و عصر روز پنجشنبه نیز دقایقی با تیم به تمرین پرداخت. مشکل عالیشاه تقریبا در حال برطرف شدن است و این بازیکن جوان به احتمال فراوان می تواند قبل از پایان سال در تمامی تمرینات گروهی شرکت کند. قرار بود عالیشاه در سال جدید تمرینات پرفشار و تیمی را از سر بگیرد اما روند درمانی وی مطلوب بوده و حضور وی در تمرینات تیمی کمی زودتر از موعد قبلی انجام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)