پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو خودش استاد است و می‌داند که باید چکار کند اما انگار ما باید برای تعطیلی تمرینات‌مان از برخی اجازه بگیریم!

امید عالیشاه در خصوص شرایط اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در جزیره کیش گفت: شرایط اردوی ما خوب است و همه چیز در وضعیت خوبی قرار داشت به جز روز شنبه که با مشکل زمین روبه‌رو شدیم و مجبور شدیم که در زمین شماره 2 تمرین کنیم که این زمین اصلاً کیفیت خوبی نداشت. در کل باید بگویم که اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: مسئله زمین هم به این دلیل بود که نماینده کیش باید در لیگ دسته 2 بازی می‌کرد و این مسئله برای ما مشکل‌ساز شد و به جز روز شنبه در بقیه روزها وضعیت خوبی داشتیم البته ما همیشه در کیش بعد از تمرین صبح راهی سالن وزنه می‌شدیم و دیروز هم صبح به سالن رفتیم و فوتسال بازی کردیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا این اردو می‌تواند تأثیر مثبتی در روند حرکتی تیم فوتبال پرسپولیس داشته باشد، اظهار داشت: قطعاً همین‌طور است چرا که شرایط اردو با تمرینات عادی یکسان نیست. وقتی در اردو هستیم بازیکنان با یکدیگر یک‌دل‌تر و یک دست‌تر می‌شوند و به نظر من این وضعیت برای پرسپولیس بهتر است البته این حرف من فارغ از مسائل تاکتیکی و فنی است و امیدوارم که در ادامه هم تیم ایده‌آلی بشویم و اختلاف‌مان با صدر جدول را کم کنیم.

عالیشاه درباره اینکه یکی از رسانه‌ها نوشته بود پرسپولیسی‌ها به کیش رفته‌اند تا در هالیدی باشند نه اینکه اردوی آماده‌سازی برگزار کنند، اظهار داشت: خود شما اینجا هستید و می‌بینید که بازیکنان صبح و بعدازظهر با چه فشار بالایی تمرین می‌کنند و قطعاً برانکو خودش استاد است و می‌داند چکاری باید انجام دهد. یعنی ما باید برای استراحت هم از برخی رسانه‌ها اجازه بگیریم؟ آیا برانکو باید از برخی رسانه‌ها اجازه بگیرد و با آنها هماهنگ کند که تمرین را تعطیل کند؟ نمی‌دانم این حاشیه‌ها برای چیست؟ ما امسال تیم بی‌حاشیه‌ای هستیم اما در حالی که مسیر روبه‌ جلو را طی می‌کنیم اما باز هم عده‌ای برای ما حاشیه درست می‌کنند اما همین عده باید بدانند که پرسپولیس و حتی استقلال نماد فوتبال هستند و خوب نیست که برای این تیم‌ها اینطور حاشیه‌سازی شود.

وی درباره ترک دسته جمعی بازیکنان پرسپولیس از اینستاگرام به دلیل حمایت از مهدی طارمی اظهار داشت: فقط بحث حمایت از مهدی تنها مطرح نیست به هر حال شرایطی وجود داشت که بهتر بود بازیکنان مقداری از این فضای مجازی دور باشند و بازیکنان بهتر است تمرکزشان را روی فوتبال بگذارند و این تصمیم هم یک تصمیم جمعی بود و بازگشت احتمالی بازیکنان به اینستاگرام هم با یک تصمیم جمعی خواهد بود.

عالیشاه در خصوص اینکه گفته شده برخی بازیکنان معتقد هستند که یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس 880 میلیون تومان پول گرفته است، افزود: باید بگویم که علی‌اکبر طاهری پول فصل قبل ما را داده و امسال هم تا حدود 15 درصد پول گرفته‌ایم و بازیکنان جدید هم 30 درصد پول گرفته‌اند قرار است تا 2 هفته دیگر هم به بازیکنان پرداختی‌هایی صورت بگیرد و امیدوارم تا نیم‌فصل مسئولان باشگاه به قول خود عمل کنند باقی مسائل به ما ارتباطی ندارد.

بازیکن تیم پرسپولیس در پایان در خصوص دیدار این هفته این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: متأسفانه 3 امتیاز بازی با نفت پرید و این مسائل به ضرر ما است اما ما باید 2 بازی باقی‌مانده در تهران را ببریم تا به شرایط خودمان در جدول بهبود ببخشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)