پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حضور احتمالی محسن مسلمان در این تیم گفت: مسلمان بازیکن خوبی است که امیدوارم اگر به پرسپولیس آمد بتواند موفق شود.

امید عالیشاه در مورد پیروزی تیمش مقابل داماش گیلان اظهار داشت: معمولاً تیم‌هایی که در ورزشگاه آزادی مقابل ما بازی می‌کنند بیشتر به فکر دفاع کردن هستند. ما هم می‌دانستیم داماش فشرده بازی خواهد کرد و در یک سوم میانب زمین تجمع می‌کند اما با گلی که در نیمه اول به ثمر رساندیم یک مقدار از فشردگی داماش کمتر شد و بازی بهتری هم به نمایش درآمد. در مجموع خدا را شکر 3 امتیاز را هم کسب کردیم.

وی درباره عدم حضورش در ترکیب اصلی سرخپوشان در این بازی گفت:‌ قطعا حضورم در اردوی زیر 22 سال ایران در این قضیه تاثیرگذار بود. آنهایی که مقابل داماش از ابتدا به میدان رفتند بازیکنانی بودند که در این یکی دو هفته با تیم تمرین کردند و طبیعی بود که فیکس بازی کنند. در هر صورت هر زمانی که آقای دایی صلاح بداند در خدمت پرسپولیس هستم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط تیم زیر 22 ساله‌های ایران تاکید کرد: خیلی از بازیکنانی که در این تیم حضور دارند به صورت فیکس در لیگ برتر بازی می‌کنند، ضمن اینکه منصوریان هم مربی خوب و انسان شریفی است فقط باید کمی بیشتر به این تیم توجه شود. قطعا ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا در مسابقات آسیایی بهترین مقام را برای ایران کسب کنیم.

عالیشاه از رسانه‌ها درخواست کرد بیشتر به تیم زیر 22 ساله‌های ایران توجه کنند، تصریح کرد: هم فدراسیون فوتبال و هم رسانه‌ها باید به این تیم توجه کنند. واقعا تیم خوبی داریم و فقط باید از بیرون کمی حمایت شویم. اگر این اتفاق رخ دهد می‌‌توانیم در آینده نتیجه بگیریم.

وی در واکنش به حضور احتمالی محسن مسلمان در پرسپولیس گفت: مسلماً اعضای کادر فنی با توجه به نقاط ضعف و قوت تیم، بازیکن جذب می‌کنند. مسلمان بازیکن خوبی است و به درد پرسپولیس می‌خورد. امیدوارم اگر به پرسپولیس آمد بتواند موفق شود.

هافبک پرسپولیس در مورد صحبت‌هایی که این روزها در خصوص داوران لیگ برتر مطرح می‌شود تاکید کرد: من نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم و مسئولین تیم و کادرفنی بهترین نفراتی هستند که می‌توانند درباره عملکرد داوران حرف بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)