پرسپولیس نیوز : مهاجم جوان پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم یک دل هستند تا در این فصل یک قهرمانی را به هواداران هدیه کنند.

امید عالیشاه درباره پیروزی پرسپولیس برابر داماش در هفته‌ سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: از قبل بازی می‌دانستیم که داماش در ورزشگاه آزادی با دفاع چند لایه جلوی ما ظاهر می‌شود. با این حال بعد از این که در نیمه اول گل خوردند، کمی از فشردگی خط دفاع و هافبک شان کم شد و همان طور که همه دیدند در نیمه دوم هم بهتر بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم.

او درباره حضور خود به عنوان بازیکن تعویضی در این بازی گفت: من و سایر ملی‌پوشان چند روزی در تمرین‌های تیم نبودیم و صلاحدید دایی بود که در ترکیب اصلی نباشم. به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدم و سعی کردم در همان دقایق برای پرسپولیس مفید کار کنم. این که عملکرد خوبی داشتم یا نه به نظر کادر فنی درباره من برمی‌گردد.

مهاجم جوان پرسپولیس گفت: می‌خواهم وظیفه خود را برای این تیم انجام دهم و در عین حال برای پیشرفت خودم هم تلاش می‌کنم تا به اهدافی که دارم در پرسپولیس دست پیدا کنم. خوشبختانه همه بازیکنان یک دل هستند و بعد از چند سال یک قهرمانی را به هواداران خوبمان تقدیم کنیم و در هر جامی نتایج خوبی بگیریم.

او درباره این که پرسپولیس به گفته برخی از بازیکنانش نتیجه‌گرا بازی می‌کند و بازی زیبا در اولویت بعدی قرار دارد، گفت: در لیگ ما همه تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند و هیچ حریف آسانی نداریم. در ورزشگاه آزادی همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس به کارهای دفاعی می‌پردازند. در این شرایط طبیعی است که هر تیمی در ابتدا به فکر نتیجه‌گیری است ولی ما سعی می‌کنیم زیبا بازی کنیم؛ چرا که تماشاگران به ورزشگاه می‌آیند تا از دیدن فوتبال لذت ببرند.

عالیشاه درباره دو بازی پرسپولیس تا انتهای نیم فصل گفت: در بازی‌های داخل خانه نتایج خوبی گرفته‌ایم و می‌توانیم با دو بازی بعدی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، خود را به صدر جدول برسانیم اما باید بیرون از خانه هم نتیجه‌ بگیریم و امیدوارم طلسم نبردن ما در اولین بازی خارج از خانه شکسته شود.

او درباره حضور در اردوی تیم ملی زیر 22 سال هم گفت: من و صادقیان فکر می‌کردیم به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شویم اما اتفاقی است که افتاده و ما انگیزه‌های خود را از دست نمی‌دهیم. جوان هستیم و هنوز فرصت زیادی داریم. اردوی تیم ملی زیر 22 سال هم شرایط خوبی داشت. منصوریان مربی حرفه‌ای است و بازیکنان خوبی هم دور یکدیگر جمع شده‌اند. فقط این تیم نیاز به حمایت فدراسیون و مسئولان دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)