پرسپولیس نیوز :  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس چسباندن اَنگ بی‌تعصبی به بازیکنان این تیم را بی‌انصافی دانست.

امید عالیشاه در مورد آخرین وضعیت خود اظهار داشت: هر روز در تمرینات حضور دارم اما فعلاً به توصیه پزشک تیم نباید بازی کنم. به همین دلیل در دیدار با صبا نیز حاضر نخواهم شد اما قطعاً در 3 بازی حساس و تعیین‌کننده پایان فصل در سال آینده با تمام وجود در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل صبای قم خاطر نشان کرد: ما در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم بازی می‌کنیم. تجربه بازی‌های قبلی‌مان نشان داده کمتر تیمی قادر است در این ورزشگاه مقابل پرسپولیس دوام بیاورد و قادر به ایستادگی باشد. صبای قم هم در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس از این قاعده مستثنی نخواهد بود و با وجود اینکه تیم خوب، جنگنده و دونده‌ای است اما مقابل ما در ورزشگاه آزادی قادر به عرض اندام نخواهد بود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری دیدار رفت تیمش مقابل صبای قم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم تاکید کرد: در دیدار رفت برابر این تیم مساوی کردیم اما بازی برگشت یک دیدار کاملاً متفاوت است و ما در 4 بازی آخر فصل‌مان برای کسب عنوان قهرمانی امتیاز از دست نخواهیم داد.

عالیشاه در واکنش به انتقاداتی که به بازیکنان پرسپولیس می‌شود، گفت: بازیکنان پرسپولیس واقعاً نفرات باغیرت و باتعصبی هستند که ماه‌ها با وجود مشکلات مالی فراوان دم نزدند و اعتراض نکردند. بازیکنان پرسپولیس به خاطر هواداران هرچه در توان داشتند گذاشتند و خرج کردند بنابراین چسباندن اَنگ‌های مختلف از جمله بی‌تعصبی به آنها بی‌انصافی است و این اَنگ‌ها به ما نمی‌چسبد.

وی در خاتمه تصریح کرد: بعد از این همه حرف و حاشیه که در مورد بازیکنان پرسپولیس به وجود آمد آنها برای هواداران با تمام وجود بازی خواهند کرد. بدون شک برای قهرمانی یک گام عقب نخواهیم گذاشت و با تمام وجود برای جلب توجه هواداران تلاش می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)