پرسپولیس نیوز : در روزهای اخیر مساله جدایی برخی بازیکنان اصلی و ملی پوش فصل قبل از جمع سرخپوشان به دغدغه اصلی هواداران و پرسپولیسی ها تبدیل شده است.

در همین راستا با امید عالیشاه تماس گرفتیم تا در این مورد و مسائل دیگر روز باشگاه با او گفتگویی داشته باشیم که ماحصل آن را در زیر می خوانید:

* اوضاع تمرینات چگونه است؟
این روزها تمرینات بسیار خوبی را سپری می کنیم و باید در خصوص عملکرد و آمادگی بازیکنان در فصل بدنسازی کادر فنی نظر بدهد. فعلا در مرحله بدنسازی هستیم تا با شروع لیگ به آمادگی کامل بدنی برسیم و با انجام بازی های تدارکاتی خود را به آمادگی مطلوب برسانیم. ما در ابتدای فصل و با توجه به حضور در هر سه جام، لازم است که تمرینات سختی را تحمل کنیم تا برای موفقیت در فصل آتی بدن های آماده ای داشته باشیم و در حد نام پرسپولیس ظاهر شویم.

* تا امروز نقل و انتقالات پرسپولیس را چطور دیدی؟
به نظر من سیاست باشگاه و کادر فنی در این فصل نیز مانند سال گذشته اینگونه است که به جوان گرایی بپردازند و نیروهای جوان و مستعد را به خدمت بگیرند. احساس من نسبت به این قضیه این است که با توجه به حفظ اکثر بازیکنان فصل گذشته، تیم امسال با جذب بازیکنان جوان موفق می شود و نتایج خوبی را کسب می کند.

* در خصوص جدایی بازیکنانی چون خلعتبری و سیدجلال چه صحبتی داری؟
آنها بازیکنان تاثیرگذاری بودند که جدایی شان کارمان را سخت تر می کند. نفراتی چون خلعتبری، سیدجلال و پولادی بازیکنان خوبی هستند و حضور آنها در تیم قطعا در موفقیت ما تاثیر داشت. اما ما تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا جای خالی آنها را پر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)