پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مقابل استقلال خوزستان که تیم بسیار خوبی هم هست بتوانیم پیروز شویم و نیم فصل را با صدرنشینی به پایان ببریم.

امید عالیشاه  درباره پیروزی تیمش مقابل الوند همدان اظهار داشت: بازی کردن با چنین تیم هایی همواره سخت است. تیم الوند تیم جوانی بود که بسیار دونده ظاهر شد و بازی خوبی انجام داد. این تیم صدرنشین لیگ یک است، این ها را گفتم تا بدانید الوند تیم خوبی بود. ما در نیمه اول کمی بد بازی کردیم اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستیم به دور بعدی صعود کنیم.

وی درباره قرعه آسان پرسپولیس در حذفی عنوان کرد: به هر حال این قرعه به ما خورده است و این را هم بگویم که کارمان مقابل چنین تیم هایی راحت نیست. ما باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم. امسال نهایت تلاشمان را انجام می دهیم تا هردو جام را بدست آوریم و هواداران را خوشحال کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره گلزنی خودش تاکید کرد: گل زدن من مهم نیست و مهم این است که تیم موفق باشد. توپی آمد و من آن را به گل تبدیل کردم. وظیفه ام را انجام دادم و کار خاصی انجام ندادم.

عالیشاه همچنین گفت: خوشحالم که توانسته ایم تاکنون پاسخ اعتماد علی آقا(دایی) را بدهیم. اول فصل خیلی ها می گفتند این بازیکنان به درد پرسپولیس نمی خورند اما خوشبختانه عملکرد کل تیم تاکنون خوب بوده است و از دایی ممنونم که به ما جوانان اعتماد کرد.

وی در پایان درباره دیدار با استقلال خوزستان افزود: خوشبختانه تاکنون در دیدارهای خانگی نتایج خوبی کسب کرده ایم. امیدوارم مقابل استقلال خوزستان که تیم بسیار خوبی هم هست بتوانیم پیروز شویم و نیم فصل را با صدرنشینی به پایان ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)