پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  شادی هواداران پرسپولیس در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت.

امید عالیشاه ، درباره دربی 82 اظهار داشت:خوشحالم که هم توانستیم با نتیجه قاطع بر استقلال غلبه کنیم و هم صدرنشین لیگ شویم. بسیار از این موضوع خوشحال هستیم اما از این پس فقط به بازی های پیش رویمان فکر می کنیم و باید در هربازی برنده شویم.این موضوعی بود که روز گذشته برانکو هم در تمرین بیان داشت و تاکید کرد که تیم باید به بازی های آینده فکر کند.

وی ادامه داد: از هواداران پرسپولیس بسیار تشکر می کنم که در آن شرایط جوی با باد و باران، ما را تشویق کردند.آنها حتی بعد از اتمام بازی هم برای ما سنگ تمام گذاشتند و فکر می کنم شادی هواداران پرسپولیس در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت. امیدوارم بازهم بتوانیم آن ها را خوشحال کنیم.

وی درباره اینکه آیا گل دوم را او زده یا مهدی طارمی؛ خاطرنشان کرد: در این دو روز، چندین بار عکس ها و فیلم های آن گل را در سایت ها و شبکه های اجتماعی دیدم. من و مهدی برای ضربه سر بلند شدیم که دو مدافع استقلال ما را پرس کردند و تحت فشار گذاشتند. باور کنید خودم هم هنوز نمی دانم که در آن لحطه چه اتفاقی افتاد اما فکر می کنم ضربه آخر را مهدی زد.

عالیشاه در پایان اذعان داشت: مهم، پیروزی و کسب سه امتیاز و صدرنشینی بود که آن را کسب کردیم نه گلزنی من یا مهدی.امیدوارم با قهرمانی در لیگ، هم روح هادی نوروزی را خوشحال می کنیم و هم هواداران را از خودمان راضی خواهیم کرد.من از هم اکنون جشن قهرمانی در کپورچال را می بینم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)