پرسپولیس نیوز :  هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم با کسب پیروزی در ۳ دیدار پیش رو عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود خواهد کرد.

امید عالیشاه  ضمن تشریح شرایط خود به اظهارنظر در خصوص وضعیت پرسپولیس، شانس قهرمانی این تیم و … پرداخت.

 

 شرایطت بعد از طی دوران مصدومیت چگونه است؟

در حال حاضر مرتب تمرین می‌کنم و وزنه می‌زنم. با نظر پزشکان پرسپولیس روز چهارشنبه از پای مصدومم MRI می‌گیرم تا وضعیتم کاملاً مشخص شود. امیدوارم دیگر هیچ مشکلی نداشته باشم.

 صادقیان و حقیقی هم بازیکنان دیگری از پرسپولیس بودند که به تیم ملی دعوت شدند. تو افسوس نمی‌خوری که در تیم ملی نیستی؟

به هر حال من بعضی از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست دادم اما ان‌شاءالله در 3 بازی آخر با قدرت برمی‌گردم. تمام تمرکزم روی موفقیت در لیگ برتر خواهد بود، چون مطمئنم با بازی خوب در لیگ به چشم می‌آیم و شانس حضور در ویترین بزرگ جام جهانی را پیدا می‌کنم.

 در مورد برتری پرسپولیس مقابل صبا چه صحبتی داری؟

بعد از چند بازی که امتیازات بدی را از دست داده بودیم صبا را بردیم و به صدر نزدیک شدیم. از سوی دیگر تمام مدعیان امتیاز از دست دادند تا ما امیدوار به قهرمانی شویم. من اعتقاد دارم تیم‌های صدر جدولی باز هم امتیاز از دست خواهند داد که این مسئله شانس قهرمانی ما را دوچندان خواهد کرد.

 البته پرسپولیس مقابل فجرسپاسی و گسترش فولاد نشان داد که پتانسیل مساوی و باخت برابر تیم‌های ضعیف را دارد.

باخت ما به گسترش فولاد فقط یک اتفاق بود که روی یک ضدحمله تیم تبریزی غافلگیر شدیم و باختیم. مساوی با فجر هم به دلیل مشکلات حاشیه‌ای و تمرین نکردن برای ما رقم خورد. اطمینان دارم دیگر این نتایج برای پرسپولیس تکرار نخواهد شد.

 فکر می‌کنی پرسپولیس در 3 دیدار پیش رو مقابل داماش، راه‌آهن و استقلال خوزستان می‌تواند پیروز شود؟

معتقدم باید بازی به بازی پیش برویم و برای هر مسابقه برنامه خاص آن بازی را داشته باشیم. فکر می‌کنم اگر 3 بازی بعدی را ببریم صددرصد قهرمان می‌شویم و سایر مدعیان قافیه قهرمانی را به ما می‌بازند.

 بحث پایان قرارداد بازیکنان پرسپولیس ظاهراً به یکی از دغدغه‌های مهم علی دایی و پروین تبدیل شده است. قرارداد تو با باشگاه چند ساله است؟

قرارداد من با پرسپولیس 2 ساله است و الان هم تمام تمرکزم معطوف به بازگشت موفقیت‌آمیز پس از مصدومیت است. به همین دلیل اصلاً دوست ندارم در مورد مسئله دیگری حرف بزنم، چون فکر می‌کنم انگیزه  و تمرکز ما در آخر فصل فقط روی قهرمانی و پیروزی باشد.

 این درست است که دایی از بازیکنان پرسپولیس خواسته به مسائل مالی فکر نکنند؟

آقای دایی امسال زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و تمامی بازیکنان تیم هم به ایشان اعتماد و اطمینان کامل دارند، چون به تمام حرف‌ها و وعده‌هایی که داده عمل کرده است. بازیکنان پرسپولیس به آقای دایی اعتقاد و اعتماد کامل داشته و ایشان را دوست دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)