خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت پرسپولیس گفت: شرایط برای پرسپولیس بسیار سخت و دشوار شده است. تمرین در غیاب 8، 9 بازیکن کارآیی لازم را ندارد ولی بچه ها باید غیرت کنند.

روح ا… عبادزاده افزود: همین الان حریفان پرسپولیس با تمام نفرات خود در حال اجرای برنامه های آماده سازی خود هستند. راه آهن در کیش اردو زد و برگشت. آنها روی شرایط بدنی، هماهنگی نفرات و برنامه تاکتیکی کار می کنند، در حالی که پرسپولیس در غیاب 8، 9 ملی پوش خود نه می تواند کار تاکتیکی و فنی انجام بدهد و نه بدنسازی کند.

 

وی افزود: اردو رفتن هم فایده ای ندارد، بیشتر از نصف ترکیب اصلی تیم با یک تفکر دیگر کار می کند و قرار است وقتی برگشت با یک تفکر دیگر هماهنگ شود. در این شرایط معلوم است که کل برنامه های سرمربی تیم مختل می شود و نمی توان انتظار داشت روندی که شکل گرفته بود و در بازی با سایپا شاهد بودیم را بلافاصله در بازی بعدی شاهد باشیم.

 

عبادزاده ادامه داد: هیچ جای دنیا نمی بینم که لیگ کشور برای سه هفته تعطیل شود. این مساله برای فوتبال ایران، آینده تیم ملی و در حال حاضر برای پرسپولیس یک سم کشنده است. البته امید ما به غیرت بچه ها است تا بتوانند از آثار منفی این مساله کم کنند.

 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه به بازی با کره امیدوار است، تصریح کرد؛ فکر می کنم این بازی را می بریم. یعنی باید ببریم، چاره دیگری نداریم و این موضوع کمک کرده تا انگیزه خوبی در تیم ملی و همه فوتبال بوجود آید.

 

روح ا… عبادزاده در پایان گفت: این انسجامی که پیش آمده برگ برنده ما است. حضور رئیس مجلس و رئیس جمهور اتفاق خوبی بود، چون فوتبال ما یک فوتبال احساسی است. یکی از مشکلات حضور مربیان خارجی این است که مترجم ها نمی توانند آن احساسی که در حرف مربی وجود دارد را منتقل کنند. این واقعا مشکل بزرگی است که اصلا به آن توجه نمی شود. بازیکن با احساس مربی زندگی می کند. ترجمه حتی اگر دقیق و روان باشد اما احساس مربی را منتقل نکند، کارایی لازم را ندارد. حالا این بازدیدهایی که صورت گرفته است شاید جبران آن کمبود احساس را بکند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)