مرجع خبری پرسپولیس : وزير ورزش و جوانان با اشاره به قانون بودجه گفت کمک مالی به تیم های پرسپولیس و استقلال ممنوع است.

 

محمد عباسي در جريان بازديد از پروژه هاي ورزشي کرمانشاه گفت: دهکده المپيک کرمانشاه موقعيت استثنايي و بسيار خوبي دارد و تکميل آن مي تواند پيشرفت و توسعه ورزش در منطقه غرب را تسريع ببخشد.

 

وی  در ادامه اظهار كرد: اين دهکده با موقعيتي که دارد مي تواند نمونه اي عالي براي ورزش کشور باشد.

عباسي در ادامه محوريت کرمانشاه در غرب کشور و موقعيت اين استان را يک ويژگي و فرصت خوب دانست و اظهار داشت: تلاش مي کنيم در فصل بودجه اعتبارات لازم را براي تکميل پروژه هاي ملي نيمه تمام اين استان اختصاص دهيم.

وزير ورزش و جوانان در حاشيه بازديد از پروژه استاديوم 15 هزار نفري کرمانشاه، گفت:براي اتمام اين پروژه به هر ميزان که اعتبار نياز باشد، اختصاص خواهد يافت تا سريعتر تکميل و به بهره برداري برسد. اين پروژه مي تواند تاثير بسيار خوبي در ورزش استان کرمانشاه داشته باشد.

عباسي با اعلام اينکه مشکلات و تنگناها براي تکميل استاديوم 15 هزار نفري کرمانشاه به پايان رسيده است، اظهار كرد: با توافق صورت گرفته قرار بر اين شده است پيمانکار تا دهه مبارک فجر امسال اين پروژه را تحويل دهد تا در اختيار ورزش استان قرار گيرد.

عباسي در ادامه بار ديگر با تاکيد بر اينکه کرمانشاه قطب ورزش کشور است اظهار داشت:هدف ما تقويت اين قطب است.

وزير ورزش در ادامه اظهارات خود در خصوص کمک مالي به تيمهاي ورزشي دولتي و خصوصي نيز اظهار كرد: تبصره 120 قانون برنامه بودجه هرگونه کمک مالي و حمايت از تيمهاي حاضر درورزش حرفه اي را از سوي دولت ممنوع کرده است و در حال حاضر حتي براي کمک به تيمهايي چون پرسپوليس و استقلال نيز که خود وابسته به دولت هستند با مشکل مواجه هستيم.

وزير ورزش و جوانان همچنين در آخرين بازديد خود، روند پيشرفت ورزشگاه 15 هزار نفري كرمانشاه را از نزديك مورد بررسي قرار داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)