پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:انتظارم این است عالمی منطقی تر حرف بزند.

سعید عباسی ،درباره امضا قرارداد با الویس نانگ اظهار داشت:پس از مذاکراتی که عصر امروز داشتیم،در نهایت با نانگ به توافق رسیدیم و این بازیکن در نیم فصل دوم تیم را همراهی می کند.قراردادی که با نانگ بسته شده،تا پایان فصل است و امیدواریم او بتواند به تیم کمک کند.

وی ادامه داد:با پیوستن نانگ،خیال مان از خط حمله راحت شد.با نظر کادر فنی،سه بازیکن به نام های فرزاد حاتمی،مهدی شریفی و نانگ را برای خط حمله جذب کردیم.بدین ترتیب پیوستن ادینیو و مهاجم سوئدی به تراکتورسازی منتفی است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره احضار مهرداد طهماسبی به کمیته انضباطی باشگاه گفت:متاسفانه طهماسبی بدون هماهنگی با باشگاه تراکتورسازی امروز در تمرین شرکت نکرد.این در حالی است که او باید هر چه سریعتر تکلیفش را با باشگاه روشن کند.ما تا این لحظه رضایت نامه این بازیکن را برای هیچ باشگاهی صادر نکرده ایم.او باید سریعا مشخص کند دقیقا کجاست.

وی درباره اینکه گفته می شود طهماسبی با باشگاه فولاد قرارداد داخلی امضا کرده است اظهار داشت:بعید می دانم او چنین کاری انجام داده باشد.بحث پیوستن او به پرسپولیس بود که ما هم با توجه به اعلام رقم رضایت نامه موافقت کرده بودیم.به هر حال طهماسبی بازیکن تراکتورسازی است و رسما اعلام می کنم تا زمانیکه با باشگاه به تفاهم کامل نرسد،رضایت او را صادر نمی کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره ادامه حضور علی حمودی در این تیم گفت:بخشی از سربازی حمودی مانده بود.ما بر اساس احترام نامه ای به باشگاه سپاهان زدیم تا نظر دوستان را هم بدانیم.در نهایت حمودی تا پایان فصل در تراکتورسازی ماندگار شد.

وی درباره اظهارات ایمان عالمی،مربی سابق تراکتورسازی مبنی بر اینکه شان او و ستار همدانی در تیم رعایت نشد اظهار داشت:من عالمی را پسر خوبی می دانم.هر چند که انتظارم این است او منطقی تر حرف بزنداو که صحبت از شان می کند یک تماس با ما می گرفت و حرف هایش را می زد.اگر تماس می گرفت و موضوعاتش را می گفت؛ پاسخش را می گرفت.

عباسی افزود:آقای عالمی!قراردادتان در سازمان لیگ موجود است.اگر لاک گرفته بودیم سازمان لیگ نمی پذیرفت آن را ارسال کنیم.به هر حال ایرادی ندارد ایشان هم نظراتش را داده است.عالمی و همدانی جزو پکیج قلعه نویی بوده اند و قطعا هر کسی را او بیاورد مورد تایید ماست.هر چند بهتر بود  حرمت خود قلعه نویی را نگه می داشتند و قبل از رفتن ناگهانی به تماس های او پاسخ می دادند.با این وجود امیدوارم هر جا هستند موفق باشند ولی ما مشکلی با آنها نداشتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)