وزیر ورزش و جوانان گفت که از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حمایت می‌کند.

محمد عباسی در حاشیه بازدید احمدی‌نژاد از تمرین تیم ملی فوتبال گفت: خوشحالم که همراه احمدی نژاد در جمع بازیکنان تیم ملی حضور پیدا کردم. روز گذشته هم می‌خواستم زودتر در تمرین تیم ملی حاضر شوم اما درد پایم مانع شد. از تیم ملی حمایت کامل می‌کنیم. به بازیکنان اعتقاد قلبی داریم و از کی‌روش حمایت می‌کنیم. رفتن به جام جهانی آرزوی همه ماست و باید برای آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: نه تنها امروز که احمدی نژاد در تمرین تیم ملی حضور یافت، بلکه دو جلسه در هیئت دولت در مورد تیم ملی صحبت‌هایی انجام دادیم و همه چیز را در مورد تیم ملی توضیح دادم. همه اعضای هیئت‌دولت تأکید جدی داشتند که از تیم ملی حمایت شود. به عنوان وزیر ورزش این موضوع را فرصت بسیار خوبی می‌دانم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود اینکه بسیاری از مسائل رسانه‌ای می‌شوند اما ما باید برخی مسائل را بین خودمان مطرح کنیم. برخی توصیه‌ها به کی‌روش داریم که فقط در جلسه مابین خودمان مطرح می‌شود و توصیه‌های او نیز در وزارت ورزش به ما می‌رسد. کی‌روش را دوست داریم و امیدواریم موفق شود.

عباسی تأکید کرد: پتانسیل خوبی داریم، امیدوارم سه‌شنبه روز خوبی برای ما باشد، البته اتفاقات بد هم وجود دارد. پیش بینی در مورد نتیجه سخت است اما امروز پیروزی را در چهره تک‌تک بازیکنان دیدم. کره جنوبی تیم بسیار خوب و قابل احترامی است اما ما می‌توانیم آنها را شکست دهیم. امیدوارم روز سه‌شنبه 100هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند تا تیم ملی با خیالی آسوده این بازی را پشت سر بگذارد.

وی در پایان گفت: از طرف خودم از آقایان احمدی‌نژاد و علی لاریجانی که برای حمایت از تیم ملی به محل تمرین آمدند تشکر کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)