مرجع خبری پرسپولیس : وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که تغییر و تحولات صورت گرفته در فدراسیون کشتی سیاسی نبوده است.

 

محمد عباسی در حاشیه گردهمایی خانواده فوتبال کشور گفت: فوتبال بخشی از ورزش قهرمانی و ورزش ارزشمند کشور ما است. این جلسات را با پیشکسوتان برگزار می‌کنیم. پیش از این جلسه‌ای با کشتی‌گیران برگزار شد.

 

وی ادامه داد: جلسه زیبایی بود. من دیدم تعدادی از پیشکسوتان هنگامی که همدیگر را می‌دیدند بسیار خوشحال می‌شدند. امیدوارم بتوانیم کارهایمان را ادامه دهیم.

 

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که غیر از برد و باخت چه چیزی برایتان مهم است گفت: برای من تعالی جوانان شادابی ملت و ارزش‌ها و عزت‌های که در عرصه ملی ایجاد می‌شود مهم است.

عباسی در پاسخ به این سؤال که در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال هستیم و برگزاری این جلسه آیا ارتباطی به این موضوع دارد گفت: این جلسه ارتباطی به انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد بلکه یک جلسه هم اندیشی بود. اما می‌تواند قبل از انتخابات فضای موفقی را فراهم کند. کسانی که علاقمند‌ هستند می‌توانند ثبت نام کنند.  

 

وی در مورد سهام استقلال در پرسپولیس که باید در اختیار مردم قرار بگیرد اما هنوز این اتفاق رخ نداده گفت: این دو باشگاه در حال حاضر دو شرکت دولتی هستند که بر مبنای قانونی مهلت دارند تا سال 93 واگذار شوند. زمینه‌های واگذاری را فراهم می‌کنیم. یکی از راه‌ها این است که تعدادی از پیشکسوتان و یا مجمع هواداران تعاونی هواداران را تشکیل دهند. بخشی از این سهام ابتدا باید به بورس وارد و قواعد شرکت‌های دولتی مراعات شود.  

 

وی اضافه کرد: زمانی که اسم این دو شرکت در لیست شرکت‌های واگذاری وارد شد در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار می‌گیرند. سعی می‌کنیم بستر واگذاری را فراهم کنیم.  

 

عباسی در مورد اینکه اگر زمانی نماینده شود برای مردم چه می‌کند گفت: مردم عزیز یک بار به من رای داده‌اند و نماینده مردم بوده‌ام. در 3 دوره در مجلس شورای اسلامی رای گرفتم. همه باید تلاش کنند و وظایفشان را با توجه به انتظار جامعه‌ انجام دهند. ما هم وظایفی داریم که سعی می‌کنیم آنها را انجام دهیم.

 

عباسی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه گفته می‌شود تغییر و تحولات در کشتی سیاسی بوده گفت: نه همه قهرمانان در کنار همدیگر هستند و نگران نباشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)