پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش و جوانان گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیش از این زیان‌ده بودند و برای حضور در بورس باید سودده باشند.

محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید پیست موتورسواری و اتومبیلرانی آزادی تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: وزارت ورزش هیچ نظر متفاوتی با کمیته ملی المپیک در رابطه با برگزاری این مجمع ندارد البته کمیته ملی المپیک اگر می‌خواست طبق قاعده عمل کند باید 5 ماه پیش این مجمع را برگزار می‌کرد و در این باره دچار تعلل شده است.

وی افزود: باید این مجمع زودتر برگزار می شد و طبق زمانبندی باید انتخابات برگزار شود. مجمع باید درباره زمان انتخابات خودشان تصمیم بگیرند ما هم مصر هستیم که هر چه زودتر این انتخابات برگزار شود.

عباسی در رابطه با عدم حضور طالقانی رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و قهر وی که توسط رسانه‌ها عنوان می‌شود، گفت: خود ایشان از چنین لفظی استفاده نکردند یک ورزشکار به هیچ عنوان قهر نمی‌کند. شاید یک رسانه مطلبی نوشته باشد و ایشان نسبت به آن ناراحت شده باشد. هیچ موضوعی وجود ندارد که بخواهد حل شود و ایشان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

عباسی درباره واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس هم گفت: بر اساس قانون این دو باشگاه در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته و ما موافق هستیم چنین کاری اتفاق بیفتد، اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که این دو باشگاه پیش از این زیان‌ده بودند و برای حضور در بورس باید سود‌ده باشند. باید زمینه‌های سود‌ده بودن این دو باشگاه فراهم شود تا بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس اتفاق بیفتد.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با واکنش‌هایی که درباره عدم بازگشت رؤسای برکنار شده به فدراسیون‌ها در میان رسانه‌ها مطرح شده، عنوان کرد: دیگر نباید درباره زمینه‌های التهاب‌آور صحبت کنیم. ورزش شتاب خوبی گرفته و باید رو به جلو حرکت کنیم. موضوع رفتن برخی رؤسای فدراسیون‌ها همیشه پیش از این هم وجود داشته است. همه فدراسیون‌ها اساسنامه دارند و اگر هم برکناری اتفاق افتاده بر اساس اساسنامه صورت گرفته است و وزارتخانه نمی‌تواند خلاف آن عمل کند.

عباسی در رابطه با زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال هم گفت: خود اعضای مجمع در این رابطه باید تصمیم‌گیری کنند. یک مجمع فوق‌العاده برگزار خواهد شد و تاریخ آن را اعضای مجمع فدراسیون فوتبال مشخص خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)