مرجع خبری پرسپولیس : وزير ورزش و جوانان با انتقاد از رواج بي‌اخلاقي‌ها در ورزش گفت كه قابل پذيرش نيست كه كسي در چنين جايگاه رفيعي رفتاري برخلاف شئونات داشته باشد.

 

عباسي وزير ورزش و جوانان در حاشيه جلسه امروز هيات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر بازتاب رفتارهاي غيرورزشي در جامعه اظهار كرد: ميادين ورزشي بايد مهد فرهنگ بوده و ورزشكاران ما نيز بايد مبلغ مردانگي و پاكي باشند.

بايد توجه داشته باشيم كه ما شخصيت‌هاي شريف و محيط بسيار درستي داريم.

 

وي با بيان اينكه ورزشكاران بسيار خوب و باادبي داريم،‌ اضافه كرد: ‌در عين حال ممكن است رفتارهاي ناصحيحي توسط بعضي از افراد اتفاق بيفتد كه قابل پذيرش نيست و به صورت جدي بايد با آن برخورد شود.

 

وزير ورزش و جوانان خاطر نشان كرد: بزرگنمايي برخي از رسانه‌ها به ويژه صدا و سيما از اين كار بسيار ناپسند بود زيرا ممكن است در هر سازماني و در هر زماني اتفاقي رخ دهد. اگر ما اين را بزرگنمايي كنيم نوعي بي‌اعتمادي در جامعه ايجاد مي‌شود و به شان شخصيت‌هاي فرهنگي و ورزشي كه سالها فتوت را رعايت كردند ممكن است لطمه وارد شود.

 

عباسي ادامه داد: قابل پذيرش نيست كه كسي در چنين جايگاه رفيعي برخلاف شئونات بپردازد. حتما بايد با آن برخورد شود و ما نيز بايد مراقبت كنيم كه يك مساله بسيار جزئي ولو بسيار زشت را عموميت ندهيم.

 

در اين ميان خبرنگاري به وزير ورزش و جوانان يادآور شد كه اگر در رسانه پرداخته نمي‌شد شايد شفاف‌سازي صورت نمي‌گرفت كه وي پاسخ داد: در فرهنگ ديني ما براي چنين مسائلي دستورالعمل‌هاي فراواني وجود دارد. اگر كسي تخلف كرد بايد در دادگاه مورد بررسي قرار گيرد و اينكه كساني كه در آنجا بودند بايد توصيه به حق كنند. در دين ما گفته شده كه هيچ كس حق ندارد اشاعه فحشا و اشاعه خلاف كند.

 

وي گفت: همه متوليان و دوستان مي‌توانند بازتاب اين موضوع را بررسي و پيگيري كنند. وظيفه كميته انضباطي است كه بسيار جدي با اين موضوع برخورد كند و به هيچ وجه نبايد اجازه داد افراد به شئونات ارزشمند محيط ورزشي به اين طريق توهين كنند. از سوي ديگر مراقبت كنيم كه به برجستگي ساير شخصيت‌ها اهانت نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)