مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: امیر قلعه‌نویی در مورد مسائل فنی بازی صحبت کرد و توضیحات لازم را ارائه داد.

سعید عباسی در مورد شکست تراکتورسازی مقابل استقلال، گفت: در مورد بازی و نتیجه‌ای که حاصل شد روز گذشته کادرفنی توضیحات کافی را در نشست خبری اعلام کرد. امیرقلعه‌نویی از عملکرد بازیکنان راضی نبود باید برای ادامه مسابقات تلاش کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه بحث حضور فرزاد حاتمی در تراکتورسازی مطرح شده است، عنوان کرد: با این بازیکن در حال مذاکره هستیم و باید دیده چه اتفاقی می‌افتد.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اتمام خدمت سامان نریمان‌جهان و سعید آقایی و اینکه آیا این 2 بازیکن در تراکتورسازی می‌مانند، خاطرنشان کرد: مذاکرات در این مورد ادامه دارد. وضعیت این 2 بازیکن امروز و فردا مشخص می‌شود.

عباسی در مورد وضعیت لوسیانو ادینهو و اینکه او از باشگاه خود خارج شده است، عنوان کرد:‌ صبحت‌های اولیه به طور غیر مستقیم انجام شده و باید منتظر روزهای آینده و بود دید چه می‌شود باشگاه تلاش خود را به بهترین شکل در فصل نقل و انتقالات می‌کند.

وی در مورد اینکه مهدی کیانی و محمد ابراهیمی بازیکنان گسترش فولاد در لیست تراکتورسازی بوده‌اند، گفت: قلعه‌نویی اخیرا به ما لیست داده است و طی روزهای آینده تمام مسائل تیم را مشخص خواهیم کرد و بر اساس لیست اقدام می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)