مرجع خبری پرسپولیس :  وزیر ورزش و جوانان گفت: مهلت تعیین شده AFC برای انتخاب هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مهم نیست و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

 

محمد عباسی که در اردوی والیبالیست‌ها حضور پیدا کرده بود، در مورد انتخابات فدراسیون والیبال عنوان کرد: معاونت امور ورزش به ترتیب انتخابات فدراسیون‌ها را برنامه‌ریزی کرده و برگزار خواهد شد. بستگی به نوبت فدراسیون‌ها دارد و هنوز مشخص نیست که انتخابات والیبال قبل و یا بعد از المپیک برگزار خواهد شد.

وی در مورد اشتباه صورت گرفته در معرفی سرپرست فدراسیون سوارکاری خاطرنشان کرد: اتفاق مهمی رخ نداده است. تاکنون نشده اسم شما جایی اشتباه اعلام شود؟! البته اگر تایپیست کمی دقت می‌کرد چنین مسائل به وجود نمی‌آمد.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا اشتباه فقط از سوی تایپیست بوده است، یادآور شد: مشکل حادی نیست. اسم احمد و حسین جابجا شده است. چرا این قدر این موضوع را بزرگ می‌کنید. باید به چیزهای مثبت نگاه کرد و به این مسائل جزئی توجه نکنید.

وی در مورد انتخاب هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: بحث مهلت و فرصت را شماها مطرح می‌کنید. زمان چیز مهمی نیست. مشکلی پیش نمی‌آید و ما اسامی را اعلام خواهیم کرد.

عباسی درباره قرعه کشتی‌گیران با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اینکه ورزشکاران ما با افتخار برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رویارویی با رژیم صهیونیستی نشدند خود مرام و منش قهرمانی را نشان می‌دهد. در عین حال ممکن است رقبا از این موضوع به نفع خود استفاده کنند، اما عدم رویارویی با رژیم صهیونیستی خود یک قهرمانی است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)