مرجع خبری پرسپولیس : وزیر ورزش و جوانان گفت: به مدیران پرسپولیس و استقلال توصیه می کنم برای برآورده کردن توقع هواداران تلاش کنند.

 

عباسي در حاشيه جلسه يك‌شنبه هيات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالي مبني بر اين‌كه آيا قرار است با توجه به چارت وزارت ورزش و جوانان نيروهاي مازاد تعديل شوند؟ گفت: هيچ كدام از نيروهاي دو سازمان قبلي تعديل نخواهند شد، زيرا آن‌ها كارمندان دولت هستند.

البته ممكن است جا به جايي‌هاي مديريتي به دليل ادغام اين دو سازمان صورت گيرد كه اين امر نيز اجتناب ناپذير است اما كليه نيروهايي كه در سازمان تربيت بدني و سازمان ملي جوانان بوده‌اند در بدنه چارت جديد جاي مي‌گيرند.

 

خبرنگاري با بيان اينكه ظاهرا فدراسيون فوتبال بحرين در بازي با ايران حضور ناظر امنيتي را خواستار شده‌ و فيفا هم اين ناظر را انتخاب كرده، نظر وزير ورزش و جوانان را جويا شد كه عباسي در پاسخ گفت: اين ادعا تا حدي احمقانه و خنده دار است. البته ما خوشحال نيستيم كه در بحرين نزاع و جنگ كه توسط آمريكا و همراهان آن تشديد مي‌شود، برقرار است اما اين نگراني وجود دارد كه اگر تيمي در بحرين قرار گيرد بايد تضمينهاي امنيتي نسبت به آن انجام شود.

 

عباسي ادامه داد: در ايران عزيز كه بالاترين امنيت منطقه‌اي را دارد ادعاي چنين موضوعي احمقانه و تا حدي خنده دار است. به نظر مي‌رسد اين امر در ادامه جو سازي‌هايي است كه آمريكا و ساير همراهان آن در منطقه به دنبال آن هستند تا فشار خود را به مظلومان بحرين وارد كنند.

 

خبرنگار ديگري با اشاره به تشكيل هيات مديره‌هاي استقلال و پرسپوليس خواستار ارائه ديدگاه وزير ورزش و جوانان شد كه وي پاسخ داد: به عنوان وزير ورزش و جوانان كليه رشته هاي ورزشي را تشويق مي‌كنم و به همه ورزشكاران و مديران ورزشي كشور توصيه مي‌كنم كه مطابق علايق جوانان و ساير دوستداران ورزشي تلاش جدي به عمل بياورند.

 

وي در عين حال گفت: هر كدام از آن‌ها ذائقه و طرفداران خودشان را دارند. اين دو تيم در كشور داراي طرفداران بسياري هستند و به مديران جديدي كه به عنوان اعضاي جديد هيات مديره انتخاب شده‌اند توصيه مي‌كنم كه تلاششان را انجام دهند تا انتظار و توقع طرفداران حقيقي فوتبال برآورده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)