مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست و وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: باید در واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تامل جدی صورت بگیرد چرا که باید توجه کنیم این دو باشگاه پر طرفدار و مردمی هستند و باید به نظرات طرفداران توجه داشته باشیم و به آن عمل کنیم.


محمد عباسی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان و سرپرست فعلی این وزارتخانه در خصوص برنامه‌های خود برای واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت:

 

این موضوع به قانون باز می گردد، چرا که این دو باشگاه دولتی هستند و در قانون برنامه پنجم نیز بر این موضوع تاکید شده است که بخشهای حرفه ای باید توسط بخش خصوصی اداره شوند و لذا به دلیل اینکه دولت باید همه بخشهای خود را واگذار کند سازمان خصوصی سازی مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته است.

 

وی افزود: هر هنگام سازمان خصوصی سازی تکلیف این باشگاه ها را مشخص کرد، طبیعی است که در همان پروسه این اقدام صورت می‌گیرد.

 

عباسی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان به هیچ وجه مرجع واگذاری این باشگاهها نیست و سازمان خصوصی سازی باید تصمیم بگیرد و لذا منتظر این هستیم تا سازمان خصوصی سازی تصمیم لازم را در این خصوص بگیرد.

 

سرپرست وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: باید در واگذاری باشگاههای استقلال و پرسپولیس تامل جدی صورت بگیرد چرا که باید توجه کنیم این دو باشگاه پر طرفدار و مردمی هستند و باید به نظرات طرفداران توجه داشته و به آن عمل کنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)