پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سیاه جامگان مشهد گفت: ما خیلی دوست داریم در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبانی کنیم اما هنوز مسئولان آستان قدس رضوی به این جمع بندی نرسیده اند.

علی عباسی در رابطه با اینکه گفته می شود پرسپولیسی ها خواسته اند بازی هفته پایانی لیگ به جای مشهد در تهران باشد، اظهار داشت: تا به حال چنین خواسته ای از سوی پرسپولیس رسما مطرح نشده است. نه نامه ای دریافت کردیم و نه تماسی از سوی پرسپولیسی ها داشتیم.

وی افزود: با این حال اگر چنین درخواستی هم مطرح شود ما موافق نیستیم. شرایط برای تیم ما حساس است و قطعا هفته آخر در مشهد بازی می کنیم. با انتقال میزبانی به تهران به هیچ عنوان مخالف هستیم.

مدیرعامل سیاه جامگان مشهد تصریح کرد: امیدوارم که هفته آخر جشن قهرمانی پرسپولیس همراه با جشن بقای ما همزمان باشد. هفته آخر می خواهیم در مشهد جشن بزرگی برپا کنیم. شرایط تیم ما بهتر شده و 4 فینال را در پیش داریم.

عباسی درباره احتمال برگزاری این بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: ما خیلی دوست داریم در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبانی کنیم اما هنوز مسئولان آستان قدس رضوی به این جمع بندی نرسیده اند که می توان بازی های لیگ ر ا آنجا برگزار کرد. به هر حال استادیوم زیبایی ساخته شده و درست نیست که بدون استفاده بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)