پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید پرسپولیسی ها هنوز نامه‌ای برای جذب مهرداد طهماسبی دروازه‌بان این تیم نداده اند.

بعد از جدایی ایمان صادقی از تیم پرسپولیس و بازداشت و آزادی سوشا مکانی، ابهامات برای جذب یک دروازه‌بان در تیم پرسپولیس بیشتر شد، به خصوص اینکه باشگاه نفت تهران با انتقال علیرضا بیرانوند به جمع سرخپوشان مخالفت کرد.

پرسپولیس که برای نیم‌فصل دوم نیاز به دو دروازه‌بان دارد، برای گُلر اول خود گزینه‌های مختلفی را روی میز دارد از جمله دروازه‌بان صربستانی که پاسپورت آسیایی دارد و همچنین دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان.

سرخپوشان همچنین برای دروازه‌بان دوم خود به گزینه‌های مختلف داخلی فکر کرده‌اند و حتی شایعه مذاکره این باشگاه با مهرداد طهماسبی دروازه‌بان تراکتورسازی هم به گوش می‌رسد.

بر اساس برخی اخبار غیررسمی، طهماسبی تا فردا پنجشنبه قراردادش را با پرسپولیس منعقد خواهد کرد، این در حالی است که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از این ماجرا اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

سعید عباسی در این خصوص، گفت: پرسپولیس هنوز نامه‌ای به باشگاه تراکتورسازی نزده است و درخواستی برای جذب طهماسبی نداشته. ما در این‌باره فقط با باشگاه فولاد مذاکره کرده‌ایم و مقرر شد تا  یکی از بازیکنان فولاد را به جای طهماسبی بگیریم.

وی افزود: اگر هم پرسپولیس طهماسبی را می‌خواهد او را با یک بازیکن پرسپولیس معاوضه خواهیم کرد، چرا که طهماسبی یکی از گلرهای درجه یک فوتبال ما است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)