پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از ضربه برگردانی که زدم تصور کردم توپ وارد دروازه شد، به همین دلیل آماده پشتک زدن بودم.

محمد عباس‌زاده ابتدا در خصوص بازی با ذوب آهن اظهار داشت: به نظرم ما در اصفهان روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و بدون هیچ حرفی مستحق پیروزی حتی با اختلاف دو گل بودیم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که در این بازی به میدان رفتم. خوشبختانه هیچ استرسی نداشتم و به همین دلیل در 5 دقیقه‌ای که در زمین بودم با اعتماد به نفس بازی کردم.

عباس‌زاده تاکید کرد: فرصت‌های خوبی هم به دست آوردم، اما متاسفانه خطای حریف باعث شد که نتوانم ضربه آخر را بزنم، اما خیلی دوست داشتم که تاثیرم بیشتر باشد، اما نشد.

وی خاطر نشان کرد: من می‌دانم که به تیم بزرگی آمده‌ام و باید آرام آرام کارم را رو به جلو ببرم. به همین دلیل از کوچکترین فرصت‌های دایی به من بهترین استفاده را سعی می‌کنم ببرم تا انشاالله بتوانم هر روز که می‌گذرد بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم. من در بازی روز گذشته با توپی که به صورت برگردان به سمت دروازه ذوب آهن زدم آماده بودم تا با پشتک زدن خوشحالی کنم، چون تصور کردم توپ وارد دروازه شد،اما متاسفانه چند وجب کم آورد که این هم جزء بد شانسی من بود. البته ما تازه اول راه هستیم و مطمئن باشید هر روزی که می‌گذرد خیلی راحت‌تر و با هماهنگی بیشتر با دایی به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)