پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ای کاش با گلی که برابر فولاد خوزستان زدم، پرسپولیس می‌برد و راهی مرحله بعدی جام حذفی می‌شد.

محمد عباس‌زاده پس از شکست مقابل فولاد خوزستان و زدن تک‌گل قرمزپوشان در اهواز، گفت: ابتدا خدا را شکر می‌کنم که پس از مدت‌ها به اعتماد دایی جواب مثبت دادم. بعد از زدن گل خیلی خوشحال بودم که باور کنید شیرین‌ترین لحظه‌‌های فوتبالی زندگی بود.

وی افزود: اما متأسفانه با باختی که آوردیم همه چیز برایم بد تمام شد. به همین دلیل شکست مقابل فولاد را هنوز هم باور ندارم. چون ما می‌توانستیم در 120 دقیقه کار را تمام کنیم.

عباس‌زاده درباره شادی پس از گلش گفت: خوشحالی‌ام قابل وصف نبود و می خواستم تا پیش دایی پشتک بزنم. همان‌طور که اول فصل قول دادم گل بزنم این طور خوشحالی می‌کنم. اما در پایان همه چیز خراب شد و بهتر است زیاد درباره گلی که زدم حرف نزنم چون منجر به پیروزی تیمم نشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بازی فولاد را بسیار خوب اداره کردیم اما وقتی کار به پنالتی می‌کشد همه چیز 50 به 50 می‌شود به همین دلیل متأسفانه ما بدشانس بودیم و فقط امیدواریم که در بازی مقابل سپاهان بتوانیم جبران کنیم و به جدول لیگ برتر برگردیم. ما از فولاد شناخت خوبی داشتیم و فقط بدشانسی ما را به هدف‌مان نرساند. ای کاش این گلم منجر به پیروزی پرسپولیس می‌شد تا یکی از بهترین اتفاقات زندگی فوتبالی‌ام برایم بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)