پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط فعلی این تیم صحبت کرد.

عباس آقایی با اشاره به شرایط و نتایج دو بازی اخیر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس برابر سپاهان بی نظیر بازی کرد. من جو اصفهان را خوب می شناسم و به همین دلیل معتقدم پرسپولیس در این بازی فوق العاده کار کرد. در بازی با نفت هم بچه ها با وجود این که در فاصله زمانی کمی پس از دیدار برابر سپاهان به میدان رفتند عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند برد خوبی را به دست بیاورند.

وی ضمن تمجید از کادر فنی پرسپولیس تاکید کرد: یحیی گل محمدی در این سال ها عملکرد خوبی را در پرسپولیس داشته و موفقیت های زیادی را به دست آورده و می تواند شرایط خوب خود را در این تیم تا سال های زیادی ادامه دهد. کسی نمی تواند با چهار بازی بیلان کاری او را نادیده بگیرد. هر تیمی ممکن است در مقطعی با افت روبرو شود و این موضوع در فوتبال طبیعی است. به نظر من گل محمدی در پرسپولیس موفق عمل کرده و تیمش هم از نظر فوتبالی شرایط خوبی داشته است.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: هفته هایی که تیم نتیجه نمی گرفت به این خاطر بود که شکل کارش در چند بازی برای تیم های دیگر مشخص شده بود. با ایجاد تنوع تاکتیکی این موضوع نیز حل شدنی است که کادر فنی پرسپولیس و در راس آن یحیی به خوبی این کار را انجام داده و نقاط ضعف تیم را برطرف کرده است.

عباس آقایی در مورد نقطه عطف پرسپولیس در این فصل هم گفت: پرسپولیس در فصل جاری مهره های خوبی را در اختیار دارد اما از نظرم در حال حاضر علیرضا بیرانوند واقعا یک مهره تاثیرگذار برای پرسپولیس به شمار می رود؛ گلری که علاوه بر شرایط فنی خوب از نظر روحی و روانی نیز مهره کارآمدی برای این تیم است و مانند یک ستون قوی و توانمند تیم را در زمین رهبری می کند.

وی در خصوص مدعیان قهرمانی لیگ خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرسپولیس، سپاهان و استقلال جزو مدعیان اصلی محسوب می شوند. البته گل گهر نیز در این فصل نشان داده این پتانسیل را دارد که بتواند در کنار این سه تیم رقابت کند. در نهایت در این هفته ها رقابت در لیگ برای قهرمانی حسابی داغ است.

بازیکن اسبق فوتبال ایران در مورد بلاتکلیفی حال حاضر نیمکت هدایت تیم امید و بزرگسالان گفت: مشکل اینجاست که مدیران نمی توانند تصمیم مشخصی بگیرند. به نظر می رسد در کنار مسائل فنی، موضوعاتی مانند وضعیت اقتصادی و همین طور شرایط اجتماعی محدودیت هایی را برای انتخاب سرمربی برای تیم ملی امید و بزرگسالان ایجاد کرده و همه این مسائل دست به دست هم داده تا هنوز تصمیمی برای این دو نیمکت تیم ملی گرفته نشود.

آقایی در مورد این که در شرایط فعلی گزینه داخلی می‌تواند انتخاب خوبی برای تیم های ملی باشد یا گزینه‌های خارجی افزود: با حضور مربیان ایرانی در تیم ملی موافق هستم. مربی مثل آقای قلعه نویی این توان را دارد که سرمربی تیم ملی شود. با قلعه نویی کار کردم و می دانم که مربی توانمندی است. به هرحال اگر نهایت مدیران به این جمع بندی رسیدند مربی خارجی بیاورند باید یک مربی خارجی خوب و با دانش را به خدمت بگیرند.

هافبک اسبق پرسپولیس و پاس در مورد فعالیت فوتبالی خود گفت: در حال حاضر مدرک A آسیا را دارم و فعلا در جایی مشغول نیستم. سال هاست یکسری مربیان در چرخه حضور در تیم های مختلف قرار گرفته اند اما هنوز نوبت به امثال ما نرسیده است و ما هنوز در آن چرخه قرار نگرفته ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)