مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: همه باید کمک و تلاش کنند تا پرسپولیس از این شرایط خارج شود و وضعیت تیم درست شود چون با این شرایط فقط پرسپولیس لطمه می خورد.

عباس انصاری فرد اظهار داشت: مهم هواداران تیم هستند که مدام غصه می خورند واقعاً غرور هواداران پرسپولیس خدشه دار شده و باید این شرایط هر چه سریعتر عوض شود.

وی گفت: مشکلات پرسپولیس زیاد است و اعتقاد دارم که مسئولین باشگاه باید تلاش کنند تا این معضلات را حل کنند آنهایی که داخل تشکیلات هستند، مشکلات پرسپولیس را بهتر از ما می دانند چون ما از مجموعه دور هستیم آنها باید هرچه سریعتر این مشکلات را حل کنند. مدیرعامل سابق پرسپولیس اظهار داشت: موافق برخوردهایی که با علی کریمی شده نیستم، کریمی در این فصل با تعصب و تمام وجودش برای موفقیت تیم تلاش کرد حالا درون تیم چه مشکلاتی هست، خبر ندارم اما بازی با سپاهان نشان داد که مشکل تیم کریمی نیست.

 وی افزود: همه می دانند که مشکل پرسپولیس علی کریمی نیست چون او پرسپولیس را دوست دارد و مثل همیشه با تعصب و غیرت کار کرده تا تیم موفق شود مشکل پرسپولیس بحث کلی مجموعه است و مشکل فردی نیست به نظر من باید مشکل کلی تیم حل شود.

وی افزود: مدیرعامل هرچقدر هم که تلاش کرده باشد باز هم مردم تمام حرفشان این است که مدیریت باید مسائل را حل کند الان هم خود رویانیان باید مشکلات پرسپولیس را حل کند و تیم را از این شرایط نامطلوب خارج کند.

 وی گفت: اینکه می گویند رویانیان ورزشی نیست و از فوتبال شناخت ندارد را قبول ندارم چون یک مدیر حتماً نباید فوتبالی یا ورزشی باشد البته اگر رویانیان ورزشی بود و از فوتبال شناخت داشت، فاکتور مهمی بود اما حالا که ورزشی و فوتبالی نیست باید یک زیرمجموعه فوتبالی داشته باشد تا کمکش کنند.

انصاری فرد در پایان گفت: پرسپولیس باید از بحران در بیاید یعنی تیمی به این بزرگی نمی تواند در این شرایط بماند و از بحران خارج نشود اما باید راه حل خروج از بحران را پیدا کنند نمی شود که دست روی دست بگذاریم بلکه باید درمان این درد را پیدا کرد تا پرسپولیس شرایط بهتری پیدا کند هواداران نگران آینده تیم هستند و باید هرچه سریعتر این وضعیت خاتمه یابد تا هواداران خوشحال شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)