خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تهران گفت: ˈمحمد رویانیانˈ و هیات مدیره اش، هر کاری که می توانسته اند برای این باشگاه کرده و زحمات آنان جای تقدیر دارد.

ˈعباس انصاری فردˈ که امروز (سه شنبه) در مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی (ع) در کمیته ملی المپیک شرکت کرده بود، اضافه کرد: اخبار پرسپولیس را همانند یک طرفدار معمولی دنبال می کنم و برای این تیم و باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه معتقدم هنوز این پرسپولیس تیم ایده آل نیست، افزود: فکر می کنم این تیم مشکلاتی دارد که کادر فنی و مدیریتی این باشگاه باید به آن رسیدگی کرده و این مشکلات را حل کنند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: البته معتقدم تیم با این مشکلات هم در حال حاضر نتایج بدی کسب نکرده و در صورت رفع مشکلات، نتایج بهتری نیز خواهد گرفت.

به گفته وی، مشکل اصلی تیم پرسپولیس مباحث ذهنی است و با گذشت زمان و تحمل هواداران، این مهم نیز برطرف شده و همگان تیم کامل پرسپولیس را در اوج خواهند دید.

انصاری فرد در خصوص اظهارات سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که دوشنبه شب و پس از پیروزی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان مدعی شد این تیم می تواند قهرمان لیگ برتر شود نیز گفت: برای فصل جاری بعید می دانم این تیم بتواند قهرمان لیگ برتر شود اما در بلند مدت و فصل آینده، این تیم به طور حتم مدعی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

وی در باره هماهنگی مدیریت عامل و اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز گفت: خوشبختانه اعضای هیات مدیره و مدیریت عامل باشگاه با یکدیگر همکاری خوبی دارند و برخلاف دورانی که من در این باشگاه بودم، هر کس ساز خود را نمی زند و بسیار با هم هماهنگ هستند، از این رو به موفقیت تیم در آینده بیشتر از گذشته می توان امیدوار بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)