مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری فرد: منافع شخصی یك نفر سبب شد كریمی از پرسپولیس برود

عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینكه حضور علی كریمی در این تیم منتفی شده است،گفت:منافع شخصی یك نفر سبب شد،كریمی از تیم جدا شود.

عباس انصاری فرد،با اشاره به نقش مدیر برنامه های علی کریمی در جذب نشدن وی در این تیم گفت:برای فوتبال ایران متاسفم كه یكنفر در آلمان بنشیند و علیه باشگاه و مدیریت پرسپولیس صحبت و حتی علیه ما جوسازی كند.

انصاری فرد با اشاره به اینکه این شخص چه جایگاهی دارد و آیا وی در حدی است كه باشگاه پرسپولیس را زیر سوال ببرد؟ تصریح کرد: این افراد برای منافع خود تلاش می كنند و هیچ گاه دلشان برای فوتبال و بازیكن ما نسوخته است .

وی همچنین درباره رایزنی های باشگاه با علی كریمی هم گفت: برخی اعضای هیئت مدیره و پیشکسوتان برای بازگشت كریمی به تیم رایزنی کردند ولی نتیجه ای نداشت .

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود:

علی پروین و نژاد فلاح هم قرار بود با كریمی صحبت كنند كه میسر نشد .

انصاری فرد گفت :باشگاه هم تا ساعت 8 شب هم منتظر علی كریمی ماند ولی موفق به ثبت قرار داد نشدیم .

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین با اشاره به اینکه دیروز آخرین مهلت فصل و نقل و انتقالات بود و باشگاه باید فهرست خود را تكمیل می كرد،گفت پس از این كار برای جا به جایی بازیكن اقدام كردیم،ولی سازمان لیگ قبول نكرد.

انصاری فرد افزود : حضور علی كریمی در پرسپولیس منتفی شده است و موفق به جذب كریمی نشدیم ،زیرا انتقال وی به مراحل آخر كشیده شد.

وی گفت : شروطی هم كه در برخی رسانه ها برای تمدید قرارداد كریمی عنوان شده بود،صحت دارد و این بازیكن برای ما این شروط را با نمابر ارسال کرده بود .

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره خصوصی شدن این تیم هم گفت : شرایط خصوصی شدن این تیم،ویژه است و امیدوارم به زودی این کار انجام شود .

انصاری فرد در پایان گفت:پرسپولیس موفق شد به همه اهداف خود در فصل نقل و انتقالات برسد و با همه توان به مصاف حریفان خواهیم رفت.

وی افزود:هدف پرسپولیس قهرمانی در لیگ امسال و آسیا در سال آینده است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)