مهاجم راه آهن گفت:آقایان می خواستند تارتار را بیرون کنند و کردند.

به نقل از همشهری ورزشی ،کسی فکرش را هم نمی کرد محمد عباس زاده که 2 فصل پیش به عنوان پدیده لیگ شناخته شد حالا برای ماندن در راه آهن با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم کند.

مهاجم سابق پرسپولیس و فعلی راه آهن در خصوص شرایط خود در این تیم تهرانی با همشهری ورزشی به  گفت وگو پرداخت.

گویا در حال حاضر تمرین نمی کنید.

بله، در این شرایط تمرین کردن واقعا سخت شده و هیچ کس نمی داند تکلیفش چیست و هرکسی از راه می رسد این تیم را می زند و با این شرایط بعید است راه آهن بتواند دوام بیارود.

یعنی مشکلات مالی آن قدر به تیم فشار آورده؟

مشکلات مالی یک طرف موضوع است. باور کنید خود من در حال حاضر هنوز 30 درصد از قراردادم را نگرفته ام اما مشکل این است که به جز بحث مالی نمی دانم آقایان چرا آنقدر در کار کادر فنی دخالت می کنند و می خواهند تیم را زمین بزنند.

دوست داری واضح تر صحبت  کنی؟

از این واضح تر؟ این آقایان را هممه می شناسند و می دانند چون طرفدار استقلال هستند، هر کاری دلشان می خواهد انجام می دهند.

در همین بازی برابر استقلال چون من لباس پرسپولیس را زیر پیراهن خودم پوشیده بودم. این آقا به سرمربی گفت من را تعویض کند و از آن روز کاری با من کرد تا من از فوتبال سیر شوم  و من را بیچاره کردند.

یعنی به خاطر اینکه تو بازیکن پرسپولیس بودی با تو مشکل دارند؟

من چه کار کنم که خونم قرمز است و عاشق پرسپولیس هستم؟ آقایان رفته اند و یک بازیکن جوان را خودشان آورده اند، قرارداد این بازیکن از من بیشتر است.

حالا با این شرایط می خواهی چه کار کنی؟

من که کاری ازدستم ساخته نیست. آقایان می خواستند تارتار را بیرون کنند و کردند؛ البته این مربی ما بسیار خوب و مهربان است ولی من حتی با این آقایان ادر تمرین سلام و علیک هم نمی کنم. امیدوارم گذر زمان همه چیز را مشخص کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)