پرپسولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  امیدوارم امروز به من وقت بدهند تا بروم و صحبت هایم را انجام دهم تا حداقل تکلیفم مشخص شود.

محمد عباس زاده در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: من چند روز پیش به باشگاه رفتم تا در خصوص شرایطم با باشگاه صحبت کنم اما حتی به من اجازه ندادند که به طبقه بالا بروم و از بالا به من  پیغام دادند شما بروید و یک روز دیگر بیایید چون سر مدیران شلوغ است.

وی ادامه داد: البته این را هم می دانم که در روزهای گذشته خیلی از بچه ها به باشگاه رفتند و موفق به دیدار طاهری نشدند اما تا جایی که می دانم کسانی که نتوانستند طاهری را ببینند همگی جزو بازیکنانی هستند که مد نظر برانکو خواهند بود. با این حال چیزی که مسلم است باشگاه دیگر مرا نمی خواهد و می خواهد قراردادم را فسخ کند. این در حالی است که من با باشگاه قرارداد دارم پس بهتر است زودتر تکلیفم را مشخص کنند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در حال حاضر از تیمی پیشنهاد دارد یا خیر بیان داشت: بله، چند پیشنهاد خیلی خوب دارم اما می خواهم اول تکلیفم با پرسپولیس مشخص شود و بعد روی پیشنهاداتم فکر کنم. دوست ندارم شرایطی پیش بیاید که با دلخوری از تیم محبوبم جدا شوم. من با هزار امید و آرزو به این تیم آمدم اما آقایان کاری کردند که در پرسپولیس محو شوم. چقدر جالب است بازیکن پدیده دو فصل پیش نیمکت نشین فصل گذشته باشد و الان بر سر نخواستنش دعوا باشد!

عباس زاده خاطرنشان کرد: امیدوارم امروز به من وقت بدهند تا بروم و صحبت هایم را انجام دهم تا حداقل تکلیفم مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)