پرسپولیس نیوز : مهاجم تازه وارد تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بايد جواب اعتماد كادر فني و هواداران را با ارايه بازي هاي خوب بدهم.

محمد عباس زاده كه فصل جاري به عنوان آقاي گل ليگ دسته يك فوتبال به پرسپوليس پيوسته است، اظهار كرد: خوشبختانه با اضافه شدن ديگر بازيكنان به تمرينات تيم پرسپوليس، شرايط بهتر از روزهاي نخست شده است.
وي افزود: تمرينات خود را زودتر از تيم هاي ديگر آغاز كرده ايم تا با آغاز ليگ برتر فوتبال در بهترين شرايط باشيم و از همان روز نخست به كسب نتايج خوب بپردازيم.
عباس زاده با تاكيد براينكه پرسپوليس در فصل جاري مهاجمان خوبي در اختيار دارد، عنوان كرد: با وجود حضور مهاجمان نامدار، تمام تلاشم را به كار مي بندم تا در طول مسابقات ليگ براي تيم خود مفيد باشم.
اين مهاجم گفت: مي دانم كه ليگ دسته يك تفاوت زيادي با ليگ برتر دارد و براين اساس بايد تمريناتم را افزايش داده و در برنامه هاي كادر فني قرار بگيرم.
وي در خصوص ديدار عصر امروز (شنبه) پرسپوليس با تيم اميد خود گفت: در دوران بدنسازي قرار دارم و از نظر بدني خستگي زيادي داريم اما برگزاري ديدارهاي دوستانه براي ما الزامي است. امروز نيز بازي خوبي را انجام داديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)