پرسپولیس نیوز : مهاجم  تیم فوتبال پرسپولیس برای گرفتن رضایتنامه اش راهی باشگاه شد.

محمد عباس زاده که در فصل جدید در فهرست مورد نظر برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سرخپوشان، قرار نداشت برای گرفتن رضایت نامه اش راهی باشگاه پرسپولیس شد تا در دیدار با طاهری رضایت نامه خود را از این باشگاه دریافت کند.

وی قرار است بعد از دریافت رضایت نامه اش راهی باشگاه صبا شود تا در صورت توافق نهایی با این تیم، قراردادش را به ثبت برساند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر چیزی حدود 40 درصد از طلبم باقی مانده که باید آن را از باشگاه دریافت کنم.

محمد عباس زاده در خصوص آخرین شرایطش اظهار داشت: خدا را شکر در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارم. در این مدت تمرینات اختصاصی ام را دنبال کردم و اکنون از آمادگی بدنی بسیار بالایی برخوردار هستم.

وی ادامه داد: امروز به باشگاه پرسپولیس می روم تا در دیدار با طاهری رضایتنامه ام را دریافت کنم. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید و باشگاه برای دادن رضایتنامه ام مرا اذیت نکند.

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا با باشگاه صبا به توافق نهایی دست پیدا کرده یا خیر خاطرنشان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست و باید ببینم چه پیش می آید. با علی دایی صحبت کردم و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من از خدایم است که با علی دایی کار کنم زیرا هر چیزی که در فوتبال دارم از ایشان است.

وی در این باره که آیا دوست دارد دوباره به پرسپولیس بازگردد یا خیر بیان داشت: مطمئن باشید من سال دیگر مجددا به جمع سرخپوشان بازخواهم گشت و به همین دلیل است که تصمیم دارم امسال به هر تیمی که رفتم قرارداد یک ساله امضا کنم. زیرا می خواهم بعد از یک سال دوباره به پرسپولیس بازگردم و در فصل جدید با بازی هایم مربیان این تیم را مجاب کنم که مرا دوباره به پرسپولیس بازگردانند.

عباس زاده در خصوص اینکه آیا طلبش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده یا خیر تصریح کرد: در حال حاضر چیزی حدود 40 درصد از طلبم باقی مانده که باید آن را از باشگاه دریافت کنم اما مهم این است که فعلا به چیزی جز رضایت نامه ام فکر نمی کنم و برایم در اولویت قرار ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)