پرسپولیس نیوز : محمد عباس‌زاده مهاجم فصل گذشته تیم پرسپولیس خبر توافق با باشگاه صبــای قم را تکذیـــب کرد.

عباس‌‌زاده درخصوص اینکه گفته می‌شود در نیم‌فصل دوم برای صبا بازی خواهد کرد، گفت: «این خبر صحت ندارد و من با صبا توافق نکردم. هنوز وضعیتم مشخص نیست، البته با دو، سه تیم مذاکره کردم و در نیم‌فصل همه چیز مشخص خواهد شد.»

او ادامه داد: «در این مدت واقعاً دیوانه شدم. یک بازیکن 25ساله آن هم درحالی که پدیده لیگ‌برتر بود نباید با این شرایط مواجه می‌شد. پرسپولیس مرا نمی‌خواست، ولی باید 370 میلیون پول رضایتنامه می‌دادم. من نتوانستم رضایتنامه‌ام را بگیرم و به روستا رفتم تا تک و تنها تمرین کنم. آن‌قدر فکر و خیال کردم که چهار روز در بیمارستان بستری شدم و نزدیک بود سکته کنم.»

عباس‌زاده تأکید کرد: «من هیچ‌وقت طاهری مدیرعامل پرســــپولیس را نمی‌بخشم. چه دلیلی داشــت وقتی مرا نمی‌خواستند، 370میلیون پول بخواهند من حتی گفتم طلبم را می‌بخشم، ولی آنها گفتند که باید با این وضعیت هم 220میلیون بدهم. من دو سال در پرسپولیس بازی کردم اما 200میلیون هم نگرفتم. چطور می‌توانستم آن مبلغ را بدهم.»

او عنوان کرد: «من به کمیته انضباطی شکایت کردم و با حکم این کمیته بازیکن آزاد شدم. امیدوارم دیگر طاهری اذیتم نکند. خیلی حرف‌ها در دل دارم، ولی به زبان نمی‌آورم. دوست ندارم بگویند فلانی از دهات آمده و هرچه دلش می‌خواهد می‌گوید. من هر روز سر خاک هادی نوروزی می‌روم و خیلی با او درددل می‌کنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)