پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس مرا می خواهد که آن وقت در تمرینات تیم حاضر می شوم اما اگر غیر از این است زودتر به من بگویند تا به فکر فصل بعد خودم باشم.

محمد عباس زاده در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در فصلی که گذشت خیلی کم به بازی گرفته شدم. در حال حاضر برای استراحت به شمال آمده ام اما از این ناراحت هستم که کسی در باشگاه نیست که جوابم را بدهد و واقعا نمی دانم در پرسپولیس سال آینده هستم یا نه.

وی ادامه داد: من برای فوتبالم خیلی زحمت کشیدم و دلم نمی خواهد امسال بدون تیم بمانم. من پیشنهادات زیادی دارم اما با توجه به اینکه هنوز با پرسپولیس قرارداد دارم باید ببینم باشگاه برای من چه برنامه ای دارم. از دو حالت بیشتر خارج نیست. یا پرسپولیس مرا می خواهد که آن وقت در تمرینات تیم حاضر می شوم اما اگر غیر از این است زودتر به من بگویند تا به فکر فصل بعد خودم باشم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه شایعه شده برانکو دیگر قصد ندارد به ایران برگردد بیان داشت: اصلا در این باره من چیزی نمی دانم. برانکو مربی خیلی بزرگی است و من دوست دارم در پرسپولیس بماند تا به این تیم کمک کند. امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف او هم مشخص شود و با خیال راحت کارش را در پرسپولیس ادامه دهد.

عباس زاده در پایان در خصوص اینکه آیا تا این لحظه و بعد از پایان یافتن لیگ حقوقی به آنها پرداخت شده یا نه خاطرنشان کرد: اگر حرف بزنم می گویند پولکی هستم اما دلم از این می سوزد که در باشگاه اصلا کسی نیست که با او حرف بزنم و وقتی که کسی در باشگاه جواب مرا نمی دهد مطمئنا فعلا خبری از پول هم نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)