پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم گل‌محمدی در اصفهان ما را یاد پرسپولیس دهه 60 انداخت.

عباس کارگر با اشاره به نمایش خوب تیم پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان در جام حذفی اظهار داشت: این پرسپولیس همان پرسپولیسی است که همه هواداران و پیشکسوتان دوست دارند و دیدن نمایش اخیر تیم در اصفهان همه ما را خوشحال کرد. این نمایش به نوعی ما را به یاد پرسپولیس دهه 60 انداخت.

وی در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس در این دیدار از نظر فنی فوق العاده بود و جدا از نتیجه خوبی که به دست آورد از لحاظ فوتبالی نیز نمایش دیدنی را ارائه کرد. همه ما دوست داریم همواره پرسپولیس را در این شرایط ببینیم. فوتبال برد و باخت دارد اما ما دوست داریم حتی در روزی که تیم مان نتیجه نمی گیرد از نظر فنی موفق باشد و زیبا بازی کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت تیم در اصفهان افزود: پس از بازی پر حرف و حدیث برابر هوادار که متاسفانه با شکست پرسپولیس همراه شد به نظر می رسد تیم تلنگری خورده بود و همه اعضای تیم اتفاقات و شرایط بد آن دیدار را به دست فراموشی سپرده بودند و با روحیه ای خوب در اصفهان به میدان رفتند و موفق شدند حریف قدرتمند خود را حذف کنند. در این دیدار خط میانی پرسپولیس واقعا عالی بازی کرد و این مساله کمک زیادی کرد تا نقاط قوت سپاهان را از کار بیاندازند.

عباس کارگر در مورد بازی پرسپولیس در لیگ برتر برابر نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس برای جبران امتیازات از دست رفته در بازی های قبلی باید حداکثر امتیازات بازی های باقی مانده را به دست آورد. درست است نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی ندارد و در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته اما پرسپولیس باید با تمام قوا و بدون در نظر گرفتن شرایط حریفش در جدول از دقیقه یک برای پیروزی و به ثمر رساندن گل برنامه ریزی کند و نتیجه این دیدار را به قضا و قدر نسپارد.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم پرسپولیس با تکرار نمایش در اصفهان می تواند در تمام بازی های باقی مانده در لیگ برتر به پیروزی برسد و فاصله اش تا صدر جدول را از بین ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)