مرجع خبری پرسپولیس : این سرود یک قطعه به نام «سرود سرخ ها» است که ترانه آن را من بر اساس ملودی ای که داریوش خواجه نوری در اختیار من گذاشت سرودم.

به گزارش مرجع خبری از سینماپرس عبدالجبار کاکایی گفت: این اولین بار است که یک سرود به عنوان لوگوی یک تیم ورزشی ساخته می شود.

عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه سرا درخصوص سرود رسمی هواداران تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: این سرود یک قطعه به نام «سرود سرخ ها» است که ترانه آن را من بر اساس ملودی ای که داریوش خواجه نوری در اختیار من گذاشت سرودم.

وی افزود: این ترانه را من بر اساس فضای عاطفی و احساسی هواداران تیم پرسپولیس و شور و حالی که در استادیوم ها وجود دارد و حاکم می شود و با توجه به اصطلاحات و احساسات موجود بین این تیم و هوادارانش کار کردم.

این شاعر تصریح کرد: کار از لحاظ کلام تمام شده استو در حال حاضر بر روی ویدئو و کلیپ آن کار می شود و کارهای تصویری آن ادامه دارد. از آنجایی که شنیدم مربی تیم پرسپولیس هم قرار است در این کار بخواند پس مطمئنا کار زمان بیشتری می طلبد.

وی ادامه داد: «سرود سرخ ها» یک قطعه در حدود 6 دقیقه است که در 6 پارت کلامی مهیج اجرا شده است و همچون ترانه هایی است که برای تیم ملی ساخته می شد.

کاکایی خاطر نشان کرد: این اولین بار است که یک سرود به عنوان لوگوی یک تیم ورزشی ساخته می شود. این سرود همچون ساختار تیم پرسپولیس که یک ساختار مردمی است، ترکیب مردمی دارد و با شور و حال همراه است.

وی در رابطه با زمان صرف شده برای ساخت این سرود اظهار داشت: کار به این صورت شکل گرفت که هر قطعه موسیقی که آماده می شد من یک ترانه برای آن قسمت می ساختم و به جهت تعدد موسیقی و کلام بین من و خواجه نوری و با تغییراتی که در طول ساخت آن ایجاد می شد در مجموع 10- 15 روز بیشتر طول نکشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)