خبرگزاری پرسپولیس : عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رویانیان بهتر است به جای فیفا ابتدا به فدراسیون فوتبال ایران مراجعه کند.

حسین عبداللهی در مورد گفت و گوی کارلوس کی‌روش با بی بی سی اظهار داشت: صرف انجام مصاحبه با یک رسانه عامل برخورد با یک فرد نیست بلکه در آئین‌نامه‌ها اصولی برای مصاحبه ذکر شده که اگر آن اصول در گفت و گو رعایت نشود می‌توان با فرد خاطی برخورد کرد. همانطور که مثلا در فوتبال ایران نیز گاهی اوقات برخی مربیان را به دلیل آنچه در مصاحبه‌هایشان می‌گویند به کمیته انضباطی دعوت می‌کنیم. در مورد مصاحبه کی‌روش نیز همین مسئله صدق می‌کند ابتدا باید متن گفت و گوی او را بررسی کنیم. صرف گفت و گو با یک رسانه‌ باعث نمی‌شود که با فردی برخورد شود مگر اینکه در مصاحبه مطالبی بیان شده باشد که باعث وهن فوتبال کشور شده باشد.

عضو کمیته انضباطی در مورد اینکه رویانیان سرمربی تیم ملی را تهدید به شکایت به فیفا کرده و از نظر قانونی می‌توان چنین کاری انجام داد، گفت: حتما ایشان طبق مفادی از  آئین‌نامه  فیفا چنین صحبتی را مطرح کرده‌اند اما بهتر است او ابتدا به فدراسیون فوتبال ایران مراجعه کند تا به فیفا شکایت کند زیرا متولی فوتبال کشور فدراسیون فوتبال است. کمیته انضباطی نیز رکن قضایی است و درخواست افراد را در محیطی آرام بررسی می‌کند و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی در مورد اینکه مایلی‌کهن از کمیته انضباطی انتقاد کرده بود با افرادی که وقیحانه در مورد فدراسیون و سازمان لیگ صحبت می‌کنند برخورد نمی‌کند، گفت: چنین چیزی نیست.

عبداللهی در مورد اینکه آیا با فتح‌الله‌زاده که گفته بود سازمان لیگ را بر سرشان خراب می‌کنم برخوردی شد، گفت: باید سازمان لیگ  در این مورد شکایت کند تا کمیته انضباطی به آن رسیدگی کند تا سه‌شنبه گذشته هیچ شکایتی از سازمان لیگ در مورد فتح‌الله‌زاده مطرح نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)