پرسپولیس نیوز : حسین عبداللهی در این باره گفت: تصاویر حرکات محسن بنگر در بازی با سپاهان را دیده‌ایم و کاملاً واضح است که او در حال انجام چه حرکاتی است.

متاسفانه شعار تماشاگران علیه یک بازیکن خاص در همه استادیوم‌های ما رواج دارد، اما بازیکنان باید خویشتن دار باشند و واکنشی نسبت به این مسایل نشان ندهند. به هر حال آن‌ها باید تحمل کنند.

وی افزود: شاید درباره شکایت سپاهانی از بنگر شاید نیازی به تشکیل جلسه نیز نباشد؛ زیرا همه چیز دیده می‌شود. درباره رای این مدافع نیز باید به سابقه او نگاه کنیم و سپس تصمیم بگیریم. رای صادره درباره تخلف بنگر شاید محرومیت باشد و شاید هم به جریمه نقدی بسنده کنیم.

دبیر کمیته انضباطی درباره این موضوع که این کمیته کاری به تخلفات افراد سرشناس ندارد، گفت: این موضوع درست نیست و ما هرگز با کسی مماشات نمی‌کنیم. اگر به آرای کمیته انضباطی در سال‌های گذشته نگاهی بیندازید، می‌بینید که بارها همین افراد دانه درشت را با جریمه نقدی و محرومیت مواجه کرده‌ایم. البته برخی اوقات هم بنا به مصحلت عمل کرده و مساله را با یک تماس تلفنی به پایان رسانده‌ایم.

عبداالهی در مورد خواسته محسن ترکی برای محرومیت علی دایی عنوان کرد: هیچکسی نمی‌تواند برای کمیته انضباطی تعیین و تکلیف کند. ما همواره در چارچوب مقررات عمل می‌کنیم. حتی الان علی کفاشیان رییس فدراسیون هم درخواستی برای محروم کرده کسی از ما نخواسته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)